ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکنان برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد تورس در لیست نکونام تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

سجاد غریبی، معروف به هالک ایرانی کیست؟+ ویدئو و عکس

  • کد خبر: ۱۰۰۳۹۲
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
  • ۳
سجاد غریبی، معروف به هالک ایرانی کیست؟+ ویدئو و عکس
انتشار کلیپی عجیب از درگیری میان سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی با قوی ترین و ترسناک ترین مرد جهان همه نگاه‌ها را به سمت وی معطوف کرده‌است. در این مطلب بیوگرافی وی را می‌توانید مشاهده کنید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، انتشار ویدئویی از درگیری و هل دادن سجاد غریبی توسط مارتین فورد او را دوباره به تیتر خبرها تبدیل کرده است، اما این بار خبری از القابی مثل هالک ایرانی و ... نیست. در ادامه بیوگرافی هالک ایرانی را می‌خوانید:

بیوگرافی سجاد غریبی، معروف به هالک ایرانی

سجاد غریبی با فیزیک بدنی عجیب و غریب که شباهتش با شخصیت خیالی ابرقهرمان هالک باعث شهرت ناگهانی‌اش در سراسر جهان شده‌است. قد سجاد غریبی ۱۸۸ سانتی‌متر است و وزنش ۱۸۰ کیلوگرم بوده که البته طبق گفته خودش چندین کیلو کم کرده و می‌تواند تا ۱۷۵ کیلو وزنه را بلند کند.

وی متولد ۲۸ آذر ۱۳۷۰ در اهواز است، اما در بوشهر بزرگ شده و در همین شهر زندگی می‌کند. او مجرد است و مدرک کارشناسی بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر دارد. سجاد از سال ۱۳۸۶ ورزش را شروع کرده، از سال ۱۳۸۸ پاورلیفتینگ کار می‌کند و بدنسازی را از ۱۳۹۳ فرا گرفته‌است. او به ورزش بوکس هم علاقه‌مند است. غریبی در مورد سابقه ورزشی خود گفت: «۹ سال است پاورلیفتینگ انجام می‌دهم. سال ۱۳۸۹ بعنوان قوی‌ترین مردان سراب مدال طلا کسب کردم و بعد از یکسری از همین مسابقات ماهیچه پشت پایم پاره و به تجویز پزشک ورزش‌های سنگین برایم ممنوع اعلام شد…» وی افزود که زمانی ۱۸۰ کیلوگرم وزن داشت، اما به دلیل ورود به ورزش بوکس و فشاری که به کبدش می‌آمد وزنش را به ۱۵۵ کیلوگرم کاهش داد. غریبی که نزدیک به هفتصد هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد، در این شبکه اجتماعی عکس‌های خودش و گزارش‌هایی که در رسانه‌ها در مورد او منتشر می‌شود، عکس‌هایی را که تغییرات بدن او در طول زمان را نشان می‌دهد و همچنین تصاویر و فیلم‌هایی از مقایسه اندازه بدنش با اشیا مانند مقایسه قطر بازویش با بطری به اشتراک می‌گذارد.


سجاد غریبی، معروف به هالک ایرانی کیست؟+ ویدئو و عکس

 

در اوایل تابستان ۱۳۹۵ خبر نام‌نویسی او برای شرکت در جنگ سوریه خبرساز شد. او گفت: «من مسلمان شیعه هستم و با تمام مسلمانان شیعه که ادعای مسلمانی می‌کنند، اما حاضر نیستند به کس دیگری کمک کنند مخالفم. من همیشه مدافع اهل بیت و کشورم خواهم ماند. برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام‌نویسی کردم و اگر لایق باشم حتماً می‌روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و از کشورم دفاع می‌کنم.

او درسال ۲۰۱۷ اعلام کرد که می‌خواهد به عنوان اولین ایرانی (به‌طور غیررسمی آریو دایوری) در مسابقات کشتی کج nxt شرکت، ولی پس از رد صلاحیت او دیگر اصراری برای عضو شدن نداشت.

حالا امادوباره او به تیتر خبرها تبدیل شده، آن هم به خاطر درگیری با مارتین فور. مشخص نیست دقیقا سجاد غریبی آیا به اندازه عکس ها و لقب هایش قدرتمند هست یا نه. مسابقه این دو نفر که به زودی برگزار خواهدشد، مشخص خواهدکرد که سطح غریبی در چه حد است؟

ویدئو درگیری مارتین فورد و سجاد غریبی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
1
و زنش کم شده قبول قدش هم کوتاه شده
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
0
0
شرم کن از این همه توهم و خود بزرگ بینی و خفت و خاری ک باعثش خودت بودی و هستی
آخه واسه چی این همه خاری رو ب دوش میکشی وقتی ذره ای اینی ک ادعا میکنید نیستی...
خجالت بکش وقتی قدر ی کودک ده ساله هم از خودت اطمینان نداری و هیچی نیستی
ناشناسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
خر مارتین اگه مارتین لاته واسه ما شکلاته فقط ایران
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->