نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس
سرخط خبرها

معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS

  • کد خبر: ۲۲۶۰۱۸
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS
اگر عاشق گربه‌های بامزه هستید، یا حتی نیستید!، این بازی را از دست ندهید.

شهرآرانیوز، بازی cats & soup یک بازی آرامش‌بخش در سبک شبیه‌سازی است که شرکت HIDEA در سال ۲۰۲۱ منتشر کرده است.

اگر طرفدار بازی‌های آرامش‌بخش و بامزه هستید، قرار است عاشق این بازی شوید.

گربه‌‌‌های پشمالو از نژاد‌های مختلف با رنگ و ظاهر‌ متفاوت از آسمان پایین می‌آیند که در پخت‌و‌پز به ما کمک کنند تا غذا و نوشیدنی‌های خوشمزه درست کنیم.

محیط‌ها و موزیک‌های بازی بسیار آرام‌بخش هستند؛ گرافیک بازی در حرکت‌ گربه‌ها، استفاده آن‌ها از ابزار آشپزی‌ و بازی‌هایی که می‌کنند بسیار روان طراحی شده است.

صداگذاری بازی بسیار خاص و معرکه است؛ صدای باران، ساحل یا صدای خردشدن سبزیجات با پنجه‌های کوچک و ناز گربه‌ها، همگی تأثیر مثبتی روی محیط بازی می‌گذارند.

قابلیت شخصی‌سازی گربه‌ها هم وجود دارد؛ ما می‌توانیم برای دلبر‌ترشدن گربه‌ها از لباس، کلاه و اکسسوری‌های متنوع استفاده کنیم. همچنین می‌توانیم تِم محیط بازی را تغییر دهیم.

در بازی cats & soup در یک جنگل آرام، ساختمان‌های پخت غذا را بنا می‌کنیم؛ سه ساختمان اصلی برای سوپ، نوشیدنی و خوراک وجود دارد و گربه‌ها در بقیه‌ی ساختمان‌ها، مواد اولیه‌ی پخت و درست کردن غذا و نوشیدنی‌ها را آماده می‌کنند؛ گربه‌ها بین انجام وظایفشان، به استراحت نیاز دارند، پس ساختمان‌های سرگرمی و استراحت هم برای این گربه‌های پشمالو و ناز می‌سازیم. در طول بازی گربه‌ها از ما می‌خواهند در موقعیت‌های مختلف از آن‌ها عکس بگیریم؛ آن‌ها هم با کادو‌های کوچک ما را غافلگیر می‌کنند.

نقاط قوت بازی cats & soup

  • صداگذاری 
  • گرافیک روان و منحصربه‌فرد
  • مینی‌گیم‌های سرگرم‌کننده 
  • قابلیت بازی به‌صورت آفلاین

دانلود بازی cat&soup از بازار

دانلود بازی cat&soup از گوگل پلی

دانلود بازی cat&soup از اپ استور

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->