پیراهن مشکی فولاد مقابل استقلال تایید شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به تراکتور نمی رود؟
سرخط خبرها

اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد

  • کد خبر: ۲۲۴۸۳۸
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲
  • ۳
اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد
سرمربی پرسپولیس تمایلی برای حفظ دو مدافع تیمش ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی طبیعی است که برخی از مربیان حرفه‌ای لیگ برتر از حالا به فکر این باشند که تیم بهترین را در فصل آینده ببندند. یکی از این مربیان اوسمار است که خیلی دوست دارد در پرسپولیس مانده و تیم مورد علاقه اش را ببندند. در همین راستا با خبر شدیم که او برای دفاع میانی روی فرشاد فرجی دیگر حساب نمی‌کند و تمایل دارد مرتضی پورعلی گنجی به لیست تیمش برگردد.

 همچنین برای پست دفاع چپ هم چندان راغب به حفظ علی نعمتی نیست و مدافع جوان دیگری را برای جانشینی او مدنظر دارد. در حقیقت اوسمار دنبال این است که در پست‌های مختلف بازیکنان با کیفیت تری و تاکتیک پذیرتری را در اختیار داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
2
2
عامل بدبختی ما در طی این لیگ بالخصوص دربی همین نعمتی فرجی اسماعیلی فر تا اینجای کار بودن
خان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
3
3
نعمتی که بازیکن خوبیه ?خب چند مدت بهش بازی ندادن افت کرده قبل از آمدن حسن نعمتی عالی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
5
0
بالاخره کمیته انضباطی.سرداررادان برگزاری مسابقات لیگ برترو.و.وهمه وهمه تلاش کردنداستقلال راازصدرجدول بکشند پایین ولی دست خدا باحق یاربود روسیاهی به حسودان ماند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->