برخورد کوئیک و پارس در مشهد ۶ مصدوم برجا گذاشت (۲۸ اردیبهشت) پرونده سیل مشهد روی میز کمیسیون اصل نود! کشف پیکر‌های چهار مفقود سیلاب در فریمان (۲۸ اردیبهشت) قتل جوان ۲۷ ساله افغان به‌خاطر توپ بازی! (۲۸ اردیبهشت) تمام خسارت‌های درمانی بازنشستگان تامین اجتماعی تا اسفند ۱۴۰۲ پرداخت شد | تسویه حساب ۲۰ روزه با بازنشستگان بازگشایی ۴۴ محور مسدود شده در خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت) تصادف پراید و پژو ۲۰۶ در قوچان ۷ مصذوم برجا گذاشت(۲۸ اردیبهشت) از ۸۱ روستای دارای سکنه سرخس فقط یک روستا جاده دسترسی ندارد نجات معجزه آسای جوان مشهدی از داخل چاه (۲۸ اردیبهشت) نامه سرگشاده نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به رئیس جمهور درباره کارگران و بازنشستگان   محور صالح آباد - تربت جام بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) متلاشی شدنِ شبکه شیطان پرستی و دستگیری ۲۶۱ نفر نجات نیسان آبی با پنج سرنشین از درون سیلاب (۲۸ اردیبهشت) این پزشکان متخلف هستند عملیات گسترده هلال احمر در سطح استان خراسان رضوی تسویه ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی تامین اجتماعی سازمان برنامه و بودجه اجرای قانون همسان‌سازی بازنشستگان را به تاخیر نیندازد اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره «توماج صالحی» آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران در جاده‌های خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور

  • کد خبر: ۲۲۵۲۱۲
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
  • ۱۷
واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور
وزیر آموزش و پرورش از واریزی مبلغی به عوان هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رضا مراد صحرایی اعلام کرد: امشب مبلغی به عنوان تقدیر روز معلم به حساب معلمان واریز می‌شود.

وی ادامه داد: مهم است که رابطه بی واسطه با مردم داشته باشیم و در خدمت آنها باشیم و اگر توانایی انجام کار‌ها را داشتیم، انجام دهیم. این روز‌ها کشور مملو از شوق سپاس از معلم است، معلم به تعبیر رهبر انقلاب معمار آینده کشور است، معلم در مقام افسر سپاه پیشرفت کشور و کسی که از گوهر وجود بچه‌ها چنان ظرفیتی می‌سازد که آینده کشور را تضمین کنند.

وی با اشاره به گرامی داشت روز معلم در سالگرد شهادت استاد مطهری گفت: در تفحص‌های شهدا، از یک دانش آموز شهید، کتابی در دست کشف شد و آن کتاب به آستان قدس رضوی تقدیم شد. کانون تربیت در هر کشوری، آموزش و پرورش است، فردا هم مانند سال قبل در روز ۱۲ اردیبهشت توفیق حضور در محضر رهبر انقلاب با تعدادی از معلمان نمونه به نیابت از همه معلمان را خواهیم داشت روز معلم، روز عید معلمان است.

در ادامه بانویی از خراسان رضوی درباره آزمون جذب معلمان با استفاده از سهمیه بومی گفت: اتفاقی که در محاسبه نمرات آزمون افتاد با آنچه در دفترچه ثبت نام رخ داد کاملا متفاوت بود.

صحرایی در پاسخ به این درخواست این بانوی متقاضی آزمون جذب معلمی گفت: این اتفاق عجیب است و هر آنچه در دفترچه آمده باید حتما اجرا شود این موضوع را حتما پیگیری می‌کنم، چون دفترچه‌های ثبت نام بر مبنای قوانین بوده است اگر سال قبل برای همه دروس نمره بومی لحاظ شده امسال چرا برای اختصاصی‌ها فقط محاسبه شده است؟ این دفترچه‌ها میثاق ما در آموزش و پرورش با سازمان سنجش است.

صحرایی در پاسخ به معلمی درباره رفاهیات معلمان در مقایسه با کارکنان سایر دستگاه‌ها گفت: وزارت آموزش و پرورش از گذشته رفاهیات نداشته و همه وزرای قبلی آن را پیگیری می‌کرده اند و من هم در حد بضاعتم آن را دنبال می‌کنم با این حال امشب از خجالت همکاران در می‌آییم؛ ضمن اینکه باقی‌مانده مطالبات حق التدریس‌ها را تا آخر اردیبهشت صفر می‌کنیم.

وی درباره بیمه تکمیلی معلمان گفت: امسال سعی می‌کنیم مبالغ بیمه تکمیلی بهتر از سال‌های قبل باشد اینکه گفته می‌شود بیمه تکمیلی سایر دستگاه سقف ندارد، دروغ محض است ۵۰ درصد هزینه بیمه تکمیلی را وزارت خانه می‌دهد بر مبنای پولی که از معلم گرفته می‌شود، بیمه تکمیلی معلمان بهترین وضعیت کارکنان دولتی است امسال در بخش بستری بیمارستان، بیمه تکمیلی ما بسیار عالی بود و اکثر استفاده کنندگان خشنود بودند.

صحرایی درباره کلاس‌های بالای ۴۰ نفره هم گفت: به دلیل مهاجرت به تهران، وضعیت محرومیت برخی مدارس تهران از استان‌های محروم به مراتب بیشتر است.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به درخواست شهروندی درباره آزمون استخدامی گفت: در آزمون استخدامی سال گذشته ۲۸ هزار نفر ظرفیت داشتیم که بیش از ۱۷ هزار نفر جذب شدند علت اینکه بقیه قبول نشدند این بود که اولا برخی کف نمره را نیاوردند ثانیا ما مرد در تهران می‌خواستیم، اما متقاضیان، زن بودند تعداد متقاضیان زن بسیار بیشتر از مردهاست ثالثا مسأله سهمیه‌ها بود لذا تصمیم گرفتیم کسانی که کف نمره را آورده اند ولی زن هستند را جذب کنیم لذا همه آنها را فراخوان دادیم که به کلاس بیایند، اما سازمان برنامه گفت دیوان عدالت آن را قبول نکرده و گفته در تکمیل ظرفیت همه باید ثبت نام کنند لذا این دعوتی‌ها را خرید خدمت کردیم که ۲۶ هزار نفر هستند در تکمیل ظرفیت بهمن ماه سال قبل ۵ هزار نفر آنها تعیین تکلیف شدند قرار شد مجددا مابقی آزمون بدهند اگر قبول شدند دوره خرید خدمت آنها به عنوان سابقه لحاظ شود اگر هم نشدند آنها را کار معین می‌کنیم، چون امسال قانون اجازه جذب نیروی خرید خدمت را نمی‌دهد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
رایان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
1
10
یا خدا امشب هدیه نقدی رو دریافت کنیم ،من خیلی بهش نیاز دارم،پیش دخترم روسیاه نشم
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
انشاالله که دریافت می‌کنی خودت وخانواده آت خوشحال میشوی
ناشناس
Canada
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
وقتی دولت شعر«توانا بود هرکه دانا بود» را ازسربرگ و تابلوهای مدارس حذف کردمعلوم است چه دیدی به معلم دارد.اگرراست می گویید قانون رتبه بندی راطبق سند تحول ششم آموزش و پرورش اجرا کنید.در ضمن بدهی های خود به معلمان راهم بدهید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
1
7
پارسال به عنوان هدیه روز معلم ی تومن واریز کردین ، از حقوق ماه بعد همون ی تومن رو برداشتین ، این یعنی توهین به قشر زحمتکش معلم ، خاک تو سرتون با این هدیه دادنتون ،مگر ما مسخره شما شدیم ؟هدیه بخوره تو سرتون
یاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
0
2
سلام?ای کاش ی مبلغی هم برای بازنشسته های واقعا مظلوم فرهنگی واریز شود جای دوری نمی رود/ و از پروردگار عالم برای پایداری و عزت بیشتر این نظام مقدس بخصوص وزارت آموزش و پرورش وهمه مسئولینش،دعا کرده و سپاس را خواهیم گفت?
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
1
1
معلمان بازنشسته را فراموش کردند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
1
0
یکم هم از دیگر ادارات بگین از بانگ بگین وام های میلیاردی میگیرن با صفر درصد مبعث، روز مرد، روز پسر، پدربزرک، نوزوز فطر قربان غدیر قدیر کریم خلاصه همه مناسبت ها کلی وسایل میدن با ۱۰، ۲۰ میلیون فقط چشم های کورتون معلم زا می بیته؟
ناشناس
Canada
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
1
1
یعنی باید رسانه ای کنید تا خیالتون راحت بشه؛؛پتروشیمی ها این همه دارن هدیه و پاداش میگیرن تا حالا کسی مسئولی صحبتی کرد
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
1
0
جناب آقای دکتر صحرایی، لطفاً منت سر معلمان ندارید. چندین سال است که آموزش و پرورش با شرکت های بیمه قرارداد جهت پرداخت هزینه‌های درمانی عزیزان فرهنگی می بندد، اما هیچکدام در حد متوسط هم نبودند البته از حق نگذریم بجز بیمه ایران، که بیمه ایران بعد از پایان سال اول چون وزارت سهم بیمه همکاران را که به بیمه بایستی پرداخت می کرد و پرداخت نکرد دیگر قرارداد نبست. الان ما برای شرکت بیمه دانا فاکتور بردیم حتی بعد از ۷ الی ۸ ماه پرداخت نکرده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
برو عزیزمان سه ماه که میخوری حقوق ملت میگیری از اون ور آلودگی تعطیل بدی هوا تعطیل پنجشنبه و جمعه تعطیل کلا تعطیل از ساعت 7میری تا 11چی میخوای یه کارگر مثل سگ جون می‌کنه آخرش اگه 5تومن میدم این همه زر نزن راحت‌ترین کارو داری هنوز دوقرتمتم بالایه
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
0
1
امیدوارم این بارماننددفعات قبل نباشدوبازنشستگان فرهنگی راحداقل جزء انسانها به حساب بیاورند.
معصومه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
0
0
واقعا وضعیت آموزش پرورش تاسف برانگیزه بخوره تو سرتون اون عیدی
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
0
0
بنده کارمند وزارت آموزش وپرورش هستم میخوام مطلبی رو خدمت مردم شریف ایران عرض کنم که متوجه عمق فاجعه وتبعیض در این وزارت باشید به خداوندی خدا قسم بنده با ۲۰سال سابقه ومدرک کارشناسی ارشد وداشتن دو فرزند ومستاجر بودن حکم من رو در سال ۱۴۰۳ ده میلیون تومان اعمال کردن وحتی دولت حق فرزند وعائله مندی رو که قانون خودش هست وهر سال میلغش رو اعلام میکنه برا نیروهای زحمتکش خدماتی آموزش وپرورش اعمال نکردن و حکم تمام این نیروها رو چه مجرد وچه متأهل ده میلیون زدن!! ومتاسفانه هیچکس صدای مظلومیت ما رو نمیشنوه،اونم نیروهایی که پر کارترین کارکنان دولت هستن و واقعاً اگه مسئول دلسوزی این نوشته من رو میبینه جلوی این ظلم فاحش رو در وزارت آموزش وپرورش بگیرن
رضا
United States of America
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
0
1
چراهدیه ی دوتومانی روز معلم برای بازنشسته ها واریزنشد. چراوجقدر تبعیض؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
چرا چراوچندین چرای دیگر لطفاجواب بدین این همه‌ فقط حرف نباشه معلم چنین ومعلم چنان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
0
0
شما قشر معلمین چقد ناشکرین پس ما چی چن سال جون کندیم درس خوندیم هیچ جا قبول نشدیم
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
0
0
آیه افرادی که مرخصی هستن وبیمشون تامین اجتماعی هست پاداش بهشون میدن ؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->