چین تا چندروز دیگر فضاپیمایش را در سمت پنهان ماه فرود می‌آورد اضافه‌شدن قابلیت ارسال استوری به عینک هوشمند Ray-Ban متا مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است
سرخط خبرها

از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟

  • کد خبر: ۲۲۵۸۸۴
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟
تصاویر تازه ماکت‌های منسوب به سری آیفون ۱۶ نشان‌دهنده چند تغییر ظاهری در اعضای این خانواده، از جمله در آرایه لنزهای نسخه‌های پایه و پلاس، است.

به گزارش شهرآرانیوز، به‌تازگی تصاویری منتسب به سری آیفون ۱۶ منتشر شده است که در آن‌ها شاهد ماکت این سری هستیم. اگرچه این تصاویر به‌شکل غیررسمی منتشر شده‌اند و نمی‌توان از صحت آن‌ها اطمینان کسب کرد، می‌توانند خبر از تغییرات احتمالی در سیستم شارژ و دوربین دستگاه‌ها بدهند.

از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟

آیفون ۱۶ نسبت به گذشته چه تغییراتی خواهد داشت؟

افشای اطلاعات و گزارش‌های غیررسمی پیرامون نسل‌های معرفی‌نشده آیفون همیشه یکی از جنجال‌های بزرگ دنیای فناوری بوده است و این مسئله برای سری آیفون ۱۶ هم درحال تکرار است. در همین راستا، یک تولیدکننده فرانسویِ ماکت موبایل اخیراً تصاویری را منتشر کرده است که به نسل آتی آیفون نسبت داده شده‌اند. در این تصاویر، می‌توان آرایه احتمالی لنز‌ها در مدل‌های مختلف و نازک‌شدن حلقه شارژ MagSafe را مشاهده کرد.

اپل از سری آیفون ۱۲ اقدام استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم تحت عنوان «مگ‌سیف» در گوشی‌های خود کرد؛ اما تاکنون خبری از حضور این فناوری در آیپد‌ها نبوده است. البته پتنت‌هایی در این زمینه به‌ثبت رسیده است و احتمال دارد در آیپد‌های جدید، که در آینده نزدیک معرفی می‌شوند، شاهد ظهور مگ‌سیف نیز باشیم.

طبق ماکت منتسب به آیفون ۱۶، حلقه آهن‌ربا و سیم‌پیچ در این سیستم نسبت به نسل‌های قبلی شاهد کاهش ضخامت بوده است و احتمال دارد که این امر فرایند شارژ بی‌سیم را بهینه‌تر از قبل کند.

انتظار می‌رود که تولیدکنندگان لوازم جانبی محصولات اپل، با توجه به تغییرات صورت‌گرفته در طراحی بدنه، مجبور به ساخت محصولاتی با ابعاد کاملاً جدید شوند. همچنین، با توجه به این تصاویر، احتمال دارد که آرایه لنز‌ها در دوربین آیفون ۱۶ پایه و پلاس نسبت به نسل قبلی دچار تغییر شوند و لنز‌ها به‌صورت عمودی در یک راستا قرار داشته باشند، درحالی‌که در نسل فعلی شاهد یک ماژول مربعی بوده‌ایم.

ماژول دوربین نسل جدید همچنین احتمالاً فضای کمتری را نسبت به گذشته اشغال خواهد کرد و فلش دستگاه نیز به‌سمت راست آن منتقل خواهد شد. ظاهراً، آرایه لنز‌های آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس نسبت به قبل تغییری نخواهد داشت و در عوض رزولوشن سنسور آن‌ها در مقایسه با قبل شاهد بهبود خواهد بود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->