ائتلاف پیشکسوتان استقلال علیه هلدینگ خلیج فارس| سهم بیشتری می‌خواهیم پیوس: سال‌هاست فوتبال پاک در ایران وجود ندارد! باشگاه پیکان: برای میزبانی در ورزشگاه پاس قوامین مشکل نداریم قهرمانی تکواندوکاران ایران در آسیا اختلاف ۵۰ هزار دلاری اوسمار و پرسپولیس حجازی: نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود طلای تورنمنت قزاقستان بر گردن بوکسور مشهدی اخراج زاهدی در ژاپن + فیلم بارگشت صالح حردانی و روزبه چشمی به ترکیب استقلال ملی پوش بسکتبال ایران در راه فرانسه تلاش استقلال برای بخشش هاشمی‌نسب درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی
سرخط خبرها

آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟

  • کد خبر: ۲۲۶۰۰۷
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟
سرپرست جدید استقلال، برای پذیرفتن این پست از ترکیه به ایران آمد.

به گزارش شهرآرانیوز، آتیلا حجازی که بعد از علی خطیر دومین تغییر باشگاه استقلال در هفته گذشته بود، برای پذیرفتن پست سرپرستی این باشگاه، از ترکیه به ایران آمد. فرزند خلف ناصر حجازی چند سالی می‌شود که در اقامت ترکیه را گرفته و برای زندگی به این کشور رفته است.

آتیلا حجازی متولد ۲۲ تیرماه ۱۳۵۵ در تهران است و دوران کوتاهی را بعنوان بازیکن در استقلال تهران سپری کرد. حجازی که بیشتر در پست وینگر و مهاجم پوششی بازی می‌کرد در سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۸ پیراهن آبی استقلال را به تن کرد و بعد از آن چند سالی را در ذوب آهن، استقلال رشت، صبا باطری و ... پشت سر گذاشت و در نهایت چند سالی بعنوان لاژیونر در فوتبال اتریش به میدان رفت.

فرزند اسطوره فقید آبی‌ها بعد از دوران بازی وارد عرصه مربی گری شد و در پست‌های آنالیزوری و کمک مربی در کادرفنی تیم‌های استقلال، گسترش فولاد، مس کرمان، نفت تهران و استیل آذین حضور داشت.

حجازی در سال‌های گذشته به ترکیه مهاجرت کرد و در شهر آلانیا ساکن است. این پیشکسوت باشگاه استقلال یک مرکز خرید و فروش آپارتمان را مدیریت می‌کند و در تلاش است تا مدرسه فوتبال حجازی را در این شهر هم راه اندازی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->