سرخط خبرها

حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده

  • کد خبر: ۲۲۵۸۷۵
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده
آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال این تیم را شایسته رسیدن به قهرمانی می‌داند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، همان طور که از هفته‌ها قبل شنیده می‌شد نصرالله خواجه گیری از سمت سرپرستی تیم استقلال برکنار شد. با رفتن علی خطیر از استقلال این سرپرست نیز از استقلال رفت تا آتیلا حجازی در این سمت قرار بگیرد. حجازی درحالی در این سمت قرار گرفته که درباره او نیز بار‌ها شنیده شد قرار است به عنوان سرپرست در تیم استقلال فعالیت کند. این اتفاق سرانجام ۵ هفته مانده به پایان لیگ انجام شد تا چهره محبوب استقلالی دراین سمت قرار گرفته و با نشستن روی نیمکت استقلال بار دیگر یاد پدرش را در در خاطرات هواداران زنده کند.  

_آقای حجازی بعد از مدت‌ها دوباره به استقلال بازگشتید. چه کسی دارید؟

خیلی خوشحالم که دوباره به خانه‌ام برگشتم. بودن در استقلال برای من بسیار جذاب و شیرین است. علاوه براینکه خاطرات حضور پدرفقیدم برایم تداعی می‌شود خاطراتی که هواداران برای من ساختند نیز درذهنم تداعی شد. امیدوارم بتوانم به استقلال کمک کنم. خوشبختانه جو بسیار خوبی در این تیم حاکم است و همه به دنبال کسب قهرمانی هستند. امیدوارم به این مهم برسیم و قهرمان لیگ شویم.

_درفصل جاری بار‌ها نام شما به عنوان گزینه سرپرستی تیم استقلال مطرح شد. چه شد که درنهایت در این سمت قرار گرفتید.

نمی‌خواهم درباره گذشته و اتفاقات صحبت کنم، چون الان آرامش استقلال برایم از هرچیزی مهم‌تر است. باید تمرکزمان را روی قهرمانی تیم بگذاریم. ۵ فینال در پیش داریم. باید با قدرت به پیشروی ادامه دهیم. استقلال تا الان به خوبی خودش را درصدرجدول حفظ کرده و حیف است که ما قهرمان نشویم. باید همین شرایط را حفظ کنیم. اعتقاد دارم این بازیکنان و این مجموعه لایق قهرمانی است و همه ما وظیفه داریم برای رسیدن به جام تلاش کنیم.

_درجریان بازی پرسپولیس یکی از هوادارن منتسب به سپاهان حرف‌هایی به زبان آورد که تدکر خاطر هرشنونده‌ای را به همراه داشت.

همین طور است. واقعا تاسف خودم آن اظهارات را شنیدم. ما همیشه به احترام به خانم‌ها شهره بودیم و مردم ما همواره سعی کرده‌اند هوای خانم‌ها را داشته باشند. الان که بستر حضو هوادران خانم درورزشگاه فراهم شده ما باید با رفتار خوب مان زمینه را برای حضور هرچه بیشتر این عزیزان فراهم کنیم. امیدوارم دیگر چنین صحنه‌هایی در ورزشگاه‌ها شاهد نباشیم. شنیدم که کمیته انضباطی هم برخورد مناسبی با ان شخص داشته و بهتر است دیگر به آن هوادار نپردازیم، چون حساب هوادارن اصیل سپاهان با آن شخص جدا است.

_درنهایت فکر می‌کنید با توجه به اینکه دو هفته پی در پی استقلال میزبان است، قهرمان می‌شود؟

تا زمانی که جام را به دست نیاوردیم من هیچ چیزی درباره قهرمانی نمی‌توانم بگویم. مهم این است که ما تلاش کنیم و حساسیت هفته‌های پایانی را خوب درک کنیم. بازی دراین هفته‌ها دشوار است. فرقی ندارد میزبان باشی یا مهمان. ما باید با حضور تماشاگران مان به سمت قهرمانی درلیگ برتر برویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->