پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد!
سرخط خبرها

نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس!

  • کد خبر: ۲۲۵۸۶۵
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس!
تیم‌های نساجی و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وششم به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، استقلال برابر تراکتور متوقف شد و پرسپولیس فرصت صدرنشینی را با تساوی مقابل سپاهان در مقابل ۶۰ هزار هوادار خود در ورزشگاه آزادی از دست داد.

حالا استقلال کماکان با یک‌امتیاز بیشتر، بالاتر از پرسپولیس در صدر قرار دارد و تکلیف قهرمانی لیگ برتر به ۵ بازی آتی ۲۱ تیم موکول شده است؛ مسیری که به نظر می‌رسد برای آبی‌ها آسان‌تر از سرخ‌پوشان باشد.

استقلال در هفته بیست‌وششم در ورزشگاه آزادی به‌مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود که بعید به نظر می‌رسد جواد نکونام فرصت میزبانی را غنیمت نشمارد و بخواهد به حریفش امتیاز بدهد.

در سوی دیگر پرسپولیس در قائمشهر به مصاف نساجی می‌رود؛ تیمی که از ابتدای نیم‌فصل دوم با هدایت ساکت الهامی شرایط بهتری نسبت به نیم‌فصل نخست کسب کرده است. باوجود اینکه نساجی در حال حاضر با ۲۲ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد، اما کماکان با رده پانزدهم جدول که استقلال خوزستان در آن ایستاده فقط یک‌امتیاز فاصله دارد که نشان می‌دهد شاگردان الهامی همچنان گزینه سقوط به لیگ یک محسوب می‌شوند.

این موضوع بدون‌شک کار سرخ‌پوشان را سخت خواهد کرد، چراکه نساجی در مقابل تماشاگران پرشور خود فقط به کسب امتیاز فکر می‌کند تا کارشان در هفته‌های پایانی به اماواگر کشیده نشود.

نکته‌ای که هواداران پرسپولیس را خوش‌بین می‌کند، این است که نساجی از زمانی که وارد لیگ برتر شده، هنوز نتوانسته است پرسپولیس را شکست دهد.

همچنین پرسپولیس در ۵ دیدار اخیر خود برابر نساجی ۵ برد کسب کرده و ۱۵ بار نیز دروازه حریف مازندرانی خود را گشوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->