سرخط خبرها

تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد

  • کد خبر: ۲۲۵۸۷۸
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد
حامیان مدیران ادواری استقلال قصد داشتند با حمایت مردان مورد نظر خود آنها در سمت مدیریت استقلال قرار دهند، اما تیر همه آنها به سنگ خورد و فرد جدیدی فعلا این سمت را به عهده دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان علی خطیر رسماً از مدیرعاملی این باشگاه برکنار و فرشید سمیعی به عنوان سرپرست موقت باشگاه منصوب شد. اما از همان دقایق ابتدایی که خبر برکناری خطیر در رسانه‌ها پیچید، موجی از کانال‌های هواداری مشغول مطرح کردن اسامی کاندیدا‌های مدنظر خود برای سمت مدیرعاملی استقلال شدند؛ نکتۀ جالب این اسامی، حضور برخی از افراد در فهرست‌های مطرح‌شده بود که پیشتر امتحان خود را پس داده و حضور بسیار ناموفقی در باشگاه استقلال تجربه کرده بودند.

 یکی از این کاندید‌های مطرح شده در فضای مجازی، مدیری بود که روزگار بسیار پرحاشیه‌ای را در ساختمان سعادت آباد سپری کرد و در آخر این باشگاه را با کوهی از بدهی‌ها تحویل مدیر بعدی داد؛  رویه‌ای تکراری در فوتبال ایران که انگار از مدیری به مدیر بعدی منتقل می‌شود.

حامیان بازگشت آقای مدیر یادشان رفته بود درحالی نام فرد موردنظرشان را مطرح کرده‌اند که بریزوبپاش‌هایی کرد که سرانجام کف گیر این باشگاه بعد از یک سال به ته‌دیگ خورد و برای پرداخت بدهی گرفتاری‌های بسیاری به بار آمد.


مطمئنا هواداران باشگاه استقلال و متولیان این باشگاه دیگر برنمی‌تابند افرادی امتحان پس داده سکان مدیریت این باشگاه را به عهده بگیرند و حالا که استقلال تعیین تکلیف شده و به هلدینگ خلیج فارس واگذار شده انتظار است افرادی مدیریت استقلال را به عهده بگیرند که توانایی کافی برای اداره این باشگاه را داشته و مهم‌تر اینکه با ایده‌های جدید گام به این باشگاه بگذارند و بدهی به بار نیاورند.

شاید سمیعی که به تازگی این سمت را پذیرفته بتواند با طرح برنامه های جدید تا حدی این انتظارات را بر آورده کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->