اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

فساد در دومین باشگاه لیگ برتری

  • کد خبر: ۲۲۸۷۷۵
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷
فساد در دومین باشگاه لیگ برتری
بعد از اینکه نهاد‌های نظارتی به فساد رخ داده در یک باشگاه لیگ برتری ورودکردند، پای یک باشگاه جدید به ماجرای رشوه، فساد و مسائلی ازاین دست باز شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، خبرگزاری مهر درباره ماجرای فساد گزارشی نوشتنه که جالب توجه است. دراین گزارش می‌خوانیم: پس از آنکه زوایای جدیدی از فساد مالی رخ داده در باشگاه مس رفسنجان منتشر و باعث ورود مراجع قضایی در این پرونده شد، مهدی تاج که برای حضور در کنگره فیفا به تایلند سفر کرده است، تصمیم گرفت از همانجا حکم برکناری خداداد افشاریان رییس کمیته داوران و سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات لیگ را صادر کند. افشاریان در شرایطی از مسؤولیت خود برکنار شد که علاوه بر ریاست کمیته داوران، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز بود و همین موضوع تبعاتی را برای مهدی تاج و فدراسیون فوتبال به همراه داشت. در حالی که رسیدگی به پرونده فساد در باشگاه مس جریان دارد و هنوز زوایای کامل آن بررسی نشده است، در یکی دیگر از باشگاه‌های لیگ برتری اتهام فساد دیگری مطرح شده که بازهم رد پای یک مدیر فوتبالی در آن دیده می‌شود. فساد در دومین باشگاه لیگ برتری در شرایطی مورد رسیدگی قضایی قرار گرفته که مهدی تاج رئیس فدراسیون از نهاد‌های نظارتی خواسته است به طور جدی و دقیق این پرونده را بررسی و با متخلفان برخورد کنند. حالا باید دید کدام مدیر لیگ برتر پایش به این پرونده باز خواهد شد و آیا دستگاه نظارتی دراین باره افشاء گری خواهد کرد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->