مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو
سرخط خبرها

اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید

  • کد خبر: ۲۲۴۱۲۷
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید
نسخه‌ٔ iOS پیام‌رسان WhatsApp اکنون از Passkey پشتیبانی می‌کند که یعنی صاحبان iPhone دیگر می‌توانند بدون رمز عبور و البته با امنیت بالا وارد حساب کاربری خود شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، پیام‌رسان واتس‌اپ اکنون در سیستم‌عامل iOS از «کلید عبور» پشتیبانی می‌کند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از فیس‌آی‌دی، تاچ‌آی‌دی یا کد قفل گوشی آیفون وارد حساب کاربری‌ واتس‌اپ خود شوند.

کلیدهای عبور یک جایگزین مدرن و امن برای رمزهای عبور معمولی به‌شمار می‌روند و از آنجا که احراز هویت ازطریق دستگاه برای این کلیدها الزامی است حملات آنلاین، ازجمله فیشینگ، را خنثی می‌کنند. با استفاده از کلیدهای عبور، دیگر رمز عبوری برای سرقت وجود ندارد و کدهای تأیید پیامکی یا احراز هویت یک‌بارمصرف نیز قابل‌رهگیری نخواهند بود.

کلیدهای عبور امنیت بالاتر و راحتی استفاده‌ را به‌ارمغان می‌آورند. ورود به حساب کاربری ازطریق این روش فقط با اسکن فیس‌آی‌دی یا تاچ‌آی‌دی انجام می‌شود که بسیار سریع‌تر و ساده‌تر از واردکردن رمز عبور است. طبق اعلام واتس‌اپ، کاربران می‌توانند با مراجعه به Settings > Account و سپس انتخاب گزینهٔ Passkey این قابلیت را فعال کنند.

اپل پشتیبانی از کلیدهای عبور را از سال ۲۰۲۲ آغاز کرد و حالا این قابلیت روی دستگاه‌های مجهز به iOS 16 و جدیدتر، iPadOS 16 و جدیدتر، و macOS Ventura و جدیدتر قابل‌استفاده است. بسیاری از شرکت‌های دیگر، ازجمله ایکس (توئیتر سابق)، گوگل، تیک‌تاک، پی‌پال، بست‌بای، مایکروسافت، پلی‌استیشن و ای‌بِی، نیز درحال پیاده‌سازی پشتیبانی از کلیدهای عبور هستند.

منبع:‌ زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->