ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است
سرخط خبرها

سامسونگ Galaxy C55 را عرضه خواهد کرد

  • کد خبر: ۲۲۲۰۶۹
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
سامسونگ Galaxy C55 را عرضه خواهد کرد
به‌تازگی، گوشی میان رده‌جدیدی در دیتابیس بنچمارک محبوب گیک‌بنچ رؤیت شده است که از محصولات سامسونگ است.

به گزارش شهرآرانیوز، در ماه‌های اخیر، شاهد انتشار برخی شایعات درباره گوشی میان‌رده جدید سامسونگ یا همان گلکسی C55 بودیم. اکنون این محصول با چیپست کوالکام اسنپدراگون ۷ نسل اول در دیتابیس بنچمارک محبوب گیک‌بنچ رؤیت شده است.

این چیپست دقیقا مشابه نمونه به‌کاررفته در گلکسی M55 است و احتمال این وجود دارد که با نسخه‌ای ری‌برندشده از این محصول طرف باشیم. نسخه تست‌شده از گلکسی C55 در این بنچمارک دارای ۸ گیگابایت حافظه رم است و در بخش نرم‌افزار نیز از سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1 استفاده می‌کند.

با استناد به جزئیاتی که پس از اخذ گواهی TENAA درباره این گوشی فاش شدند، گلکسی C55 دارای نمایشگری ۶.۶۷اینچی از نوع اولد با رزولوشن فول‌اچ‌دی‌پلاس است و سیستم دوربین سه‌گانه ۲+۸+۵۰مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳مگاپیکسلی و یک باتری ۵٫۰۰۰میلی‌آمپری را به‌همراه دارد. سنسور اثر انگشت گوشی نیز به‌شکل اپتیکال بوده و زیر نمایشگر قرار گرفته است. این گوشی در بخش تک‌هسته‌ای امتیاز ۱٫۰۲۶ را به خود اختصاص داده و در بخش چندهسته‌ای نیز امتیاز ۲٫۳۸۴ را کسب کرده است.

سامسونگ Galaxy C55 را عرضه خواهد کرد

مشخصات فنی این محصول شباهت‌های زیادی به گلکسی M55 دارند. البته باید گفت که گلکسی M55 از دوربین سلفی ۵۰مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این محصول همچنین پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵واتی را به‌همراه دارد که تنها در پرچمداران اصلی سامسونگ، مانند گوشی‌های اولترا، دیده می‌شود. به‌احتمال زیاد، سامسونگ گلکسی C55 همانند بسیاری از میان‌رده‌های این شرکت از شارژ سریع ۲۵واتی پشتیبانی خواهد کرد.

سامسونگ همچنین در حال کار روی گوشی گلکسی F55 است که در برخی مناطق خاص عرضه خواهد شد. این گوشی، که چندی پیش تأییدیه بلوتوث SIG را دریافت کرد، احتمالا از نظر مشخصات فنی مشابه گلکسی M55 یا C55 خواهد بود. سازمان TENAA همچنین تصاویری را از سامسونگ گلکسی C55 منتشر کرده است که نشان‌دهنده شباهت این محصول با سایر گوشی‌های اخیر سامسونگ هستند.

منبع: جی‌اس‌ام

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->