OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟
سرخط خبرها

بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند

  • کد خبر: ۲۲۴۸۱۳
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند
بلومبرگ در گزارشی تازه، اطلاعات جدیدی درباره iOS ۱۸ منتشر کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - خبرنگار بلومبرگ می‌گوید در این به‌روزرسانی باید منتظر تغییر بسیاری از اپ‌های بومی، صفحه خانگی (هوم اسکرین) و تحولات دیگر باشیم. این نسخه در رویداد WWDC ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد و باید قابلیت‌های هوش مصنوعی نیز داشته باشد.

به گزارش مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ، می‌گوید اپل در کنار قابلیت‌های هوش مصنوعی، تغییرات دیگری را ازجمله در اپ‌های پیش‌فرض iOS ۱۸ اعمال خواهد کرد. این اپ‌ها شامل فوتوز، فیتس، Mail و Notes می‌شوند. اپلیکیشن ماشین‌حساب هم متحول خواهد شد و برای اولین‌بار برای آیپد عرضه می‌شود.

گرمن مدعی است که هوم اسکرین آیفون قابلیت‌های جدیدی دریافت می‌کند. کاربران برای نخستین‌بار می‌توانند آیکون‌ها را آزادانه روی صفحه حرکت دهند و محدود به جایگذاری آنها در نقاط خاص نخواهند بود.

iOS ۱۸ درمجموع تا حدی از نظر ظاهری نیز تغییر می‌کند. گرمن انتظار دارد که تغییراتی را در طراحی این آپدیت ببیند، اما این تغییرات به بزرگی تغییرات iOS ۱۷ نخواهند بود. خبرنگار بلومبرگ می‌گوید آپدیت بعدی سیستم‌عامل آیفون، طراحی اپ‌ها را ماژولارتر می‌کند و به‌روزرسانی و شخصی‌سازی آنها ساده‌تر می‌شود.

مسئله بعدی که فعلاً در حد گمانه‌زنی است، تلاش اپل برای استانداردسازی کتابخانه اجزای رابط کاربری در اپلیکیشن‌های گوناگون خود خواهد بود. این کار به تیم‌های مهندسی مستقر در کوپرتینو اجازه خواهد داد تا آسان‌تر برنامه‌های خود را به‌روز کنند.

طبق گزارش‌های قبلی بلومبرگ، مذاکره اپل با گوگل و OpenAI ادامه دارد تا این شرکت علاوه بر قابلیت‌های هوش مصنوعی اختصاصی خود، احتمالاً از یک چت‌بات هوش مصنوعی مولد مستقل نیز در آیفون پشتیبانی کند. بااین‌حال، دقیقاً مشخص نیست که اشاره به این تغییرات در WWDC ۲۰۲۴ صورت خواهد گرفت یا اپل تا هنگام رونمایی از سری آیفون ۱۶ منتظر می‌ماند تا طرفداران خود را غافلگیر کند.

با توجه به مشکلات مختلف اپل در بازار موبایل، این شرکت در تلاش است تا به‌شکلی جدی‌تر دوباره نظر کاربران جهان را به خود جلب کند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->