ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟ سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه
سرخط خبرها

سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند

  • کد خبر: ۲۲۴۸۲۹
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند
دیگر لازم نیست قبل از شروع دانلود بعدی منتظر بمانید تا دانلود یک برنامه تمام شود.

 شهرآرانیوز - وقتی یک تلفن اندرویدی جدید می‌خرید، یکی از اولین کار‌هایی که می‌کنید این است که همه برنامه‌های موردعلاقه‌تان را نصب کنید. در گذشته برای این کار، باید منتظر می‌ماندید تا فروشگاه گوگل پلی هر برنامه را یکی‌یکی دانلود کند که کمی خسته‌کننده است، به‌خصوص برای ما که ده‌ها برنامه را در طول این فرآیند دانلود می‌کنیم.

خوشبختانه، به نظر می‌رسد گوگل اخیراً این فرآیند را کمی سریع‌تر کرده است. به نظر می‌رسد به تازگی Play Store می‌تواند دو دانلود همزمان را انجام دهد. درست است که این یک تغییر کوچک است، اما هر چیزی برای کاهش زمان لازم برای راه‌اندازی یک تلفن جدید، یک پیروزی به حساب می‌آید.

بسیاری از کاربران اندروید این تغییر را گزارش داده‌اند؛ بنابراین با فرض اینکه نسخه اخیر اندروید و آخرین نسخه فروشگاه Play را دارید، باید این ویژگی را دریافت کرده باشید.

سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند

متأسفانه، گوگل هنوز امکان دانلود همزمان چندین به‌روزرسانی را فراهم نکرده است. درواقع همان گوشی‌هایی که از دانلود همزمان پشتیبانی می‌کنند از دانلود همزمان به‌روز‌رسانی برنامه‌های موجود پشتیبانی نمی‌کنند.  

سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->