آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس

  • کد خبر: ۲۲۳۴۶۸
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
  • ۷
زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس
به دنبال واگذاری استقلال به هلدینگ خیلج فارس زمزمه برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، به دنبال واگذاری قطعی استقلال به هلدینگ خلیج فارس، زمزمه برکناری علی خطیر از باشگاه استقلال بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد. در همین راستا حتی شایعاتی مبنی بر مدیرعاملی احمد شهریاری که سابق در هیات مدیره باشگاه استقلال حضور داشت نیست به گوش می‌رسد، اما به هر شکل برکناری خطیر را باید قطعی دانست، چون باشگاه استقلال دیگر زیر نظر دستورات وزارت ورزش مدیریت نخواهد شد و هلدینگ خلیج فارس است که تمام امور مربوط به باشگاه استقلال را به عهده خواهد داشت و تمام عزل و نصب‌ها در حیطه وظایف تصمیم گیران این شرکت است.

بیانیه هلدینگ خلیج فارس بعد از خرید استقلال

۸۵ درصد سهام باشگاه استقلال، توسط کنسرسیومی از شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس امروز خریداری شد.  

 هلدینگ خلیج‌فارس در راستای اجرای سیاست‌های کلی چهل و چهارم قانون اساسی و به‌موجب مصوبه هیئت وزیران در سال ۱۳۸۶ و مصوبه هیئت واگذاری در سال ۱۳۸۹ با انتقال سهام ۱۵ شرکت متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی تبدیل به هلدینگ و شرکت سهامی عام شد و ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد.  


گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که امروز در گستره ۱۳ استان کشور فعالیت دارد، بر اساس رده‌بندی جهانی در رده دوم خاورمیانه و در رده ۲۷ شرکت‌های پتروشیمیایی جهان قرار دارد، ارزش بازاری معادل ۱۳۲۰ هزار میلیارد تومان دارد.  

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس همچنین رتبه اول بیشترین صادرات، رتبه اول بالاترین ارزش بازار، رتبه اول بیشترین سودآوری، رتبه اول صادرات کشور و رتبه اول بالاترین ارزش‌افزوده را در بین شرکت‌های ایرانی به خود اختصاص داده است.  

جلوگیری حداکثری از خام‌فروشی و اتکا به توان داخل به‌عنوان سیاست راهبردی هلدینگ خلیج‌فارس از زمان آغاز مدیریت دکتر علی عسکری در دستور کار بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران قرار گرفته است، راهبردی که حاصلش توجه ویژه به تکمیل زنجیره ارزش و تمرکز ویژه بر ایجاد و توسعه صنایع و پارک‌های پایین‌دستی به‌منظور خلق ارزش‌افزوده، اشتغال‌زایی، تنوع سبد محصولات هلدینگ و سودآوری قابل‌توجه برای سهام‌داران است.  

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که سال گذشته موفق به راه‌اندازی دو پروژه ملی پالایشگاه گاز هویزه خلیج‌فارس و پتروشیمی گچساران شده امروز ۳۳ طرح به ارزش ۱۵ میلیارد دلار را در دست اجرا دارد که با بهره‌برداری از آنها گام بلندی به‌سوی قله برداشته خواهد شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
آریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
2
3
اصالت تاریخ عشق همچنان مال آبی های عزیز است
محمدجوادیوسفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
1
4
هلدینگ بایدخوش قدمیشون رو اثبات کنند وقدم موثری وبزرگی را برای قهرمانی استقلال بردارند تا اعتماد به آنها نهادینه وجدی بشود و وضع بورسشان هم بهتربشود.محکم پشت نکونام بایستند و روحیه تیم را بالا ببرند و یک وعده حسابی وجدی و یک پاداش خوب ونقد به آنها بدهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
دقیقا چه پاداشی و چه وعده ای؟؟شما که نفست از جای گرم بلند میشه هیچ میدونستید که این هلدینگ خلیج فارس و زیرمجموعه هاش از اموال بازنشستگان شرکت نفت هستند و از پس انداز این افراد ساخته یا خریداری شده صرفا برای اینکه درامد آنها صرف رفاه و حقوق بازنشستگی این افرداد شود به قول معروف حاتم بخشی از جیب دیگران نکنید متاسفانه افرادی که این سرمایه گذاری کردند نظری از صاحبان این هلدینگ ها (بازنشستگان نفت)نخواستند و ما بازنشستگان نفت با این معامله مخالف هستیم پس این معامله حرام است و مردود پس دوستان سعی نکنن صندوق و امکانات نفت رو مثل باقی صندوق ها با خرید های بی خود ورشکسته کنند.
کیون
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
4
0
حق پرسپولیس خورده شد واین تیم دا به چند بانک دادند و کیسه هوچی که با جنجال زیر نظر بانک تجارت نرفت رو به بزرگتری شرکت که همان هلدینگ پر پول بود دادند دو روز بعد هم دز سر و کله مفتخورهایی مثل عزیزمحمدی.اولیایی و...پیدا می شود بر بخوربخور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
4
0
علت وجودی هیت مدیره خلیج فارس افزایش سود سهامدار است .باشگاه زیان ده مغایر با علت وجودی است .
قرمزته
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
4
1
ببخشید پتروشیمی بندر امام اگر واقعا پول داره و میخواد به ورزش کمک بکنه خب چرا به تیمهای خوزستانی کمک نمیکنه چرا رفته سهام بی ارزش کیسه رو خریده؟
سیامک
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اگه از برند استقلال درست استفاده بشه و دولت و صدا سیما بدارد قدم اول حق پخش تلویزیونی اگر هیجانی نباشند تیم های پایه درست بشه بازیکن درست خریداری بشه خوب بفرشن خلاصه از برند بزارن و درست استفاده بشه سود میده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->