پشت‌پرده عجیب تخفیف‌های شگفت‌انگیز مکمل‌ها در داروخانه‌‌ها صرف ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی برای جبران خسارت تصادفات جاده‌ای چهار مسیر اصلی در مشهد بر اثر سیلاب همچنان مسدود است (۲۶ اردیبهشت) افزایش تعداد فوتی‌های سیل مشهد به ۴ نفر (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری تا دوشنبه + فیلم سیل در مشهد | تعداد جانباختگان مشهد به ۵ نفر رسید (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کم‌خونی یکی از بیماری‌های شایع در کودکان اهدای اعضای نوجوان مرگ‌مغزی در مشهد، نجات‌بخش زندگی ۷ بیمار شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | لحظه پیداکردن دو جان‌باخته سیلاب در پل انقلاب مشهد فوت دو شهروند در سیلاب میدان انقلاب مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم اورژانس مشهد: ۱۳ شهروند در پی جاری شدن سیلاب مصدوم شدند رئیس سازمان حج: زمان ثبت‌نام عمره هنوز معلوم نیست | پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم! ۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی دیوان عدالت هم شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را رد کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین رژیم غذایی برای آرتریت یا التهاب مفاصل کدام است؟ بهترین شیوه تربیتی برای مقابله با فحاشی کودکان پیامدهای استفاده از تلفن همراه در سلامت کودکان
سرخط خبرها

جزییات پرونده مرگ اسرار آمیز ۳ زن و یک مرد روی میز بازپرس جنایی

  • کد خبر: ۲۲۵۰۹۷
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸
جزییات پرونده مرگ اسرار آمیز ۳ زن و یک مرد روی میز بازپرس جنایی
در جریان ۳حادثه جداگانه، ۳زن و یک مرد جانشان را از دست دادند و حالا رازگشایی از این پرونده‌ها توسط تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، نخستین حادثه که صبح دیروز به بازپرس جنایی تهران گزارش شد، مرگ اسرار آمیز مادر و دختری بود که ساکن برجی در شمال پایتخت بودند. آنها از چند روز قبل ناپدید شده بودند و یکی از اقوامشان گزارش گم شدن آنها را به پلیس داده بود.

وقتی مشخص شد که از کشور خارج نشده‌اند، مأموران وارد خانه مادر و دختر شده و با اجسادشان مواجه شدند. چند روزی از مرگشان می‌گذشت و در خانه‌شان پوکه‌های قرص پیدا شده بود در این میان مشخص شد. آنطور که بستگان این مادر و دختر می‌گویند، آنها وضع مالی بسیار خوبی داشتند، اما از مشکلات روحی و روانی رنج می‌بردند و با کسی رفت‌وآمد نداشتند.

هم‌اکنون اجساد این مادر و دختر به دستور بازپرس جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شده تا علت اصلی مرگ آنها مشخص شود. همچنین به‌زودی در تحقیقات تکمیلی مشخص خواهد شد که مرگ آنها خودکشی بوده یا خیر.

کشف جسد بی سر در فضای سبز

دومین پرونده‌ای که در دادسرای جنایی تهران تشکیل شده مربوط به مرگ مردی است که جسدش در فضای سبز کشف شده است. وقتی تیم جنایی در محل حادثه در بزرگراه همت، خروجی کن حاضر شدند، با جسد بدون سر مواجه شدند که متعلق به مردی جوان بود. او با یک ضربه چاقو به شکمش، به قتل رسیده بود.

بررسی‌ها نشان می‌داد که خون‌ها شسته شده و قاتل یا قاتلان، جسد را در فضای سبز حاشیه بزرگراه رها کرده‌اند. حتی روی آن برگ ریخته بودند که جسد پوشانده شود.

روی شانه‌های مقتول، ستاره و روی سینه‌اش دو تبر خالکوبی شده بود که جسد وی به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت. از سوی دیگر تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و سپس دستگیری قاتل یا قاتلان آغاز شده است. با توجه به اینکه در اطراف محل کشف جسد، چندین کارگاه وجود دارد، به‌نظر می‌رسد که مقتول کارگر یکی از کارگاه‌ها بوده است. با این حال تحقیقات به شکل ویژه در این پرونده ادامه دارد.

مرگ مشکوک دختر جوان در میهمانی شبانه

اما سومین پرونده‌ای که در دادسرای جنایی تهران تشکیل شده، مربوط به مرگ اسرار آمیز دختری جوان است. وی به همراه نامزدش به یک مهمانی دعوت شده بود، اما در آنجا حالش بد شده و توسط نامزدش به بیمارستان انتقال یافته بود.

دختر جوان، اما به‌رغم تلاش پزشکان جانش را از دست داد و گزارش این مرگ مشکوک نیز به بازپرس جنایی تهران مخابره شد.

به دستور او تحقیقات آغاز شد و صاحب خانه گفت: در خانه‌ام مهمانی برپا کرده بودم که متوفی به همراه نامزدش وارد شدند. دقایقی بعد دختر جوان حالش بد شد که نامزدش او را به بیمارستان برد. در ادامه خانواده دختر جان باخته از نامزد وی شکایت کردند.

پسر جوان بازداشت شد و در تحقیقات گفت: من نمی‌دانم چه شد که ناگهان حال نامزدم در مهمانی بد شد. وقتی از حال رفت، فورا او را به بیمارستان رساندم، اما زنده نماند و من نیز از مرگ او شوکه شدم. جسد این دختر به پزشکی قانونی منتقل شده تا علت اصلی مرگ وی مشخص و معمای این پرونده رازگشایی شود.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->