انتشار فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» + جزئیات ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین از مشهد تا کربلا آغاز شد برگزاری اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد + فیلم و عکس سردار ایافت دعوت حق را لبیک گفت آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد برگزار شد منطقِ امام صادق (ع) و بایستگی‌های امر به معروف اندر احوال خیال همه آنچه از انقلاب فرهنگی امام ششم شیعیان باید بدانیم| امام به حق ناطق؛ حضرت صادق(ع) ترویج فرهنگ رضوی در روستا‌ها با بهره گیری از ابزار هنر رونمایی از از بسته شعر دهه کرامت ۱۴۰۳ در حرم مطهر رضوی اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع) شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت اعلام شد آیت‌الله علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است میزبان کریم روایتی شنیده نشده از سازندگان و بانیان قدیمی‌ترین کاشی‌های حرم مطهر رضوی نتیجه دوری از نماز نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد کلینیک مجازی مرکز مشاوره آستان قدس در سال جاری راه اندازی می‌شود
سرخط خبرها

پیکر همسر سردار شهید «حسن علیمردانی» در مشهد تشییع شد

  • کد خبر: ۲۲۱۳۷۶
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
پیکر همسر سردار شهید «حسن علیمردانی» در مشهد تشییع شد
پیکر همسر سردار شهید «حسن علیمردانی» با حضور جمعی از خانواده شهدا و مردم قدرشناس مشهد تشییع شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیکر مرحومه «صغری محبوب» همسر سردار شهید «حسن علیمردانی» از شهدای شاخص خراسان رضوی، ظهر امروز با حضور جمعی از خانواده شهدا و مردم قدرشناس مشهد تشییع شد.

مراسم تشییع از حسینیه پیروان دین نبوی واقع در خیابان شهید نواب صفوی به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد و پس از طواف و اقامه نماز پیکر این همسر شهید به آرامستان بهشت رضا منتقل شد و در قطعه ایثارگران به خاک سپرده شد.

گفتنی است شهید حسن علیمردانی متولد سال ۱۳۲۳ در یکی از روستا‌های بخش نصرآباد شهرستان تربت جام بود که از ۱۳ سالگی و برای کمک به خانواده، در مشهد مشغول به کار شد. وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد. با آغاز درگیری‌های گنبد و کردستان برای دفاع از انقلاب به آن دیار شتافت و همزمان با آغاز جنگ تحمیلی نیز عازم جبهه نبرد شد. وی در بهمن ماه ۱۳۶۰ در تنگه چزابه شربت شهادت نوشید و به همرزمان شهیدش پیوست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->