سوگواره شعر خادم الرضا(ع) با حضور ۱۱۰ شاعر و هنرمند کشوری در مشهد برگزار شد امام رضا (ع)؛ مردم داری به قاعده کرامت پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه حال و هوای متفاوت زائران حرم مطهر امام رضا(ع) هنگام شنیدن خبر شهادت رئیس جمهور+ ویدئو پرچم گنبد حرم مطهر رضوی تعویض شد + فیلم و عکس تغییر در برنامه‌های حرم مطهر رضوی در شب میلاد امام رضا(ع) + ویدئو زائران و مجاوران بارگاه رضوی برای سلامتی رئیس جمهور دست به دعا برداشتند + فیلم جشن «امام رضایی‌ها» در سراسر کشور برگزار می‌شود ۱۱ هزار جشن «زیر سایه خورشید» در کشور، دل‌های عاشقان را روانه حرم امام مهربانی‌ها کرد برگزاری جشن خیابانی خانوادگی در شب ولادت امام‌رضا‌(ع) جشنواره امام‌رضا‌(ع) بر ترویج معارف اهل‌بیت(ع) تأکید ویژه دارد آماده‌سازی پوش ضریح مطهر رضوی در آستانه سالروز ولادت امام رضا (ع) یادی از شهید محمدمهدی خادم الشریعه | مجاور ابدی ایوان طلا دهه کرامت؛ فرصتی برای بازخوانی شاخصه‌های کرامت درباره حدیث سلسله‌الذهب | دژ توحید و امامت در کلام حضرت رضا(ع) همه چیز درباره مهمانسرای حضرت رضا علیه السلام | بفرمایید برکت اختتامیه جشنواره شعر ملی کودک و نوجوان رضوی برگزار شد + فیلم آزادی ۹ نفر از زندانیان بیرجند به برکت حضور پرچم رضوی برگزاری «جشن بزرگ امام‌رضایی‌ها» در مشهد مقدس + جزئیات
سرخط خبرها

نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد

  • کد خبر: ۲۲۵۲۹۷
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
«طاها نعمتی مقدم» نایب قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان جهان در مکزیک ۲۰۲۳، مدال خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، نعمتی مقدم روز سه‌شنبه در مشهد و در آیین اهدای مدال خود اظهار کرد: پیش از آغاز مسابقات نذر کردم اگر بتوانم رکورد نوجوانان را افزایش بدهم، مدالم را به امام رضا (ع) هدیه دهم که پس از موفقیت در این کار من نیز به نذر خود وفا کردم.

وی با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی هستند، بیان کرد: به برکت خون این شهیدان می‌توانم وزنه‌های سنگین را بالای سر ببرم و برای وطنم مدال کسب کنم.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی نیز گفت: مدال آوران با اهدای مدال‌های خود به موزه آستان قدس رضوی، نامشان را ماندگار می‌کنند و الگوی خوبی برای سایر جوانان و افتخارآفرینان کشورمان هستند.

علیرضا اسماعیل‌زاده افزود: ۸۷ مدال المپیکی، ۹۰ کاپ ورزشی و سه مدال اخلاق در این گنجینه موجود است، همچنین ورزشکاران تیمی مثل ورزش فوتبال مدال‌های متنوعی را به این موزه اهدا کرده‌اند.

مدیر عامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی نیز در ادامه این مراسم گفت: مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی از ورزشکاران در حوزه‌های مختلف حمایت می‌کند و میزبان آنان خواهد بود.

رضا امین‌زاده ادامه داد: وزنه‌برداری جز ورزش‌هایی است که تاریخچه خوبی در کشور دارد و ورزشکاران خوشنامی تاکنون افتخارات بسیاری برای کشور در این رشته کسب کرده‌اند.

طا‌ها نعمتی وزنه‌بردار نوجوان کشورمان که متولد سال ۱۳۸۴ بوده و در رده سنی نوجوانان در دسته ۱۰۲+ کیلوگرم در بیستمین دوره مسابقات وزنه برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در دهلی نو کشور هند در مردادماه پارسال شرکت کرده بود. 

وی در مسابقات جهانی مکزیک با مهار وزنه ۱۷۶ کیلوگرم در یک ضرب موفق شد رکورد نوجوانان جهان را به میزان پنج کیلوگرم افزایش دهد. نعمتی در دو ضرب نیز ۲۰۵ کیلوگرم را مهار کرد و با ثبت رکورد ۳۸۱ کیلوگرم به سه نشان نقره قهرمانی جوانان جهان رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->