ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است
سرخط خبرها

Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو

  • کد خبر: ۲۲۲۵۱۵
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو
Menteebot رباتی با هوش مصنوعی است که اخیراً معرفی شده است.

شهرآرانیوز - ربات Menteebot را با این عنوان تبلیغ می‌کنند: «ربات شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی که می‌توانید با دستور هدایتش کنید». Menteebot می‌تواند بدود، به پهلو راه برود و حتی بچرخد، و همه این‌ها را «با همان تعادل و کنترل انسان» انجام می‌دهد. شرکت Mentee Robotics می‌گوید این ربات هنگام بلند‌کردن اجسام سنگین راه‌رفتن خود را تنظیم می‌کند. 

مدتی است که بازار ربات‌های انسان‌نما داغ شده است؛ ربات‌های «بوستون داینامیکس» و ربات «اپتیموس» شرکت تسلای ایلان ماسک بیشتر از همه مشهور شده‌اند. اما Menteebot یک تفاوت عمده با ربات‌های دیگر دارد. Menteebot ترکیبی از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، مدل‌های پردازش زبان طبیعی و نرم‌افزاری است؛ یعنی این ربات «به مجموعه‌ای از دستورات محدود نیست» و حتی می‌تواند با انسان‌ها گفتگو کند. درواقع، کاربران می‌توانند با زبان طبیعی به ربات دستور بدهند.

Menteebot در تئوری می‌تواند بسیاری از کار‌هایی که ما انجام می‌دهیم انجام دهد. شرکت سازنده می‌گوید که ما می‌توانیم آن را برای انجام کار‌ها آموزش دهیم. برای آموزش یک کار جدید به Menteebot، یک نسخه شبیه‌سازی‌شده دیجیتالی از ربات را اجرا می‌کنید. نرم افزار کار را بار‌ها و بار‌ها تکمیل می‌کند و سپس ربات باید بتواند این کار را در دنیای واقعی انجام دهد.

Menteebot بسیار چابک به نظر می‌رسد. این ربات می‌تواند بدود و بازو‌ها و دست‌هایش دامنۀ حرکتی و دقت کافی برای انجام کار‌های ظریف دارد.

Menteebot در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود، اما بعید است که دقیقا بتواند مطابق با تبلیغاتش عمل کند. Menteebot در دو نسخه عرضه خواهد شد، نسخه خانگی که مجبور به انجام کار‌های خانه است و ربات تجاری که مجبور به انجام کار‌های یدی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->