نام استقلال تغییر کرد! اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند بیرانوند، اوسمار را امیداور کرد آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان بازگشت گل محمدی فعلا ممکن نیست کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک
سرخط خبرها

افسوس مدافع چلسی از تساوی مقابل تیم ملی ایران

  • کد خبر: ۱۲۷۴۶۰
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
افسوس مدافع چلسی از تساوی مقابل تیم ملی ایران
کولیبالی، مدافع سنگالی تیم فوتبال چلسی انگلیس با ابراز تاسف از تساوی مقابل تیم ملی ایران بازی با تیم ملی کشورمان را بسیار سخت و طاقت فرسا ارزیابی کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تساوی تیم ملی فوتبال سنگال مقابل ایران با انبوهی از ستاره‌های بین المللی تعجب کارشناسان فوتبال این کشور را به دنبال داشته است. درهمین راستا کولیبالی، مدافع تیم چلسی نسبت به تساوی با استقلال چنین اظهار نظری را انجام داده است: «فکر می‌کنم در نیمه اول مقابل تیمی افت کرده بازی خوبی انجام دادیم. در نیمه دوم عملکرد ایران کمی بهتر شد و آمد تا از ما امتیاز بگیرد. جای تاسف دارد که وقتی می‌خواستیم با پیروزی بازی را ترک کنیم با دریافت گل بازی را واگذار کردیم. هنوز کار برای انجام دادن وجود دارد و ما می‌دانیم که چطور برای جام جهانی آماده شویم و مقابل هلند بازی کنیم.  بازی سختی را مقابل بهترین تیم آسیا انجام دادیم. پیش از این شاهد بوده ایم که ایران بازی‌های خوبی را مقابل حریفان بزرگ انجام داده است. در این دیدار سعی کردیم برنده شویم، اما به تساوی بسنده کردیم. ما مثل یک خانواده هستیم. همه متحد هستند. مهم این است که از رنگ سنگال به خوبی دفاع کنیم. امیدوارم در جام جهانی به همه نشان دهیم که تیم بزرگی هستیم و یکی از بهترین تیم‌های جهان هستیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->