پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٢۴ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | بارش باران و کاهش دما از فردا قول مساعد وزیر کار: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون برنامه هفتم انجام می‌شود بانوی مرگ مغزی در مشهد به شش بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از ۱۰ هزار زائرخراسانی از فرودگاه مشهد راهی سرزمین وحی می‌شوند احکام حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی صادر شد + لینک سامانه پیش‌بینی تداوم رگبار و رعد و برق در بیشتر استان‌ها (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۸ دلیل یائسگی زودرس‌ در زنان | راهکارهای درمان یائسگی در جوان‌‌ها تناقض واقعیت با چهره افراد در مجازی! کودک درونت را در آغوش بگیر پاسخگویی به ۱۰۲ هزار تماس مردمی در سامانه ۱۴۸۰ بهزیستی خراسان رضوی طی سال گذشته جزئیاتی جدید از گازگرفتگی و فوت یک مادر و پسر در مشهد روایتی از تخلف در فست‌فود‌های کیلویی چطور از شر شنبه‌های بی حوصلگی خلاص شویم؟ سیل، جان دانش آموز سرخسی را گرفت(۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چرا روشنایی در خانه مهم است؟ کمبود داروهای درمان «تومورهای مغزی» کودکان قیمت شیرخشک نوزادان زیر ۲ سال تغییر کرده است؟ ۶ گام اساسی برای پیدا کردن شغلی که ما را راضی و خوشحال کند عواقب روانی این‌که بخواهید فرزندتان «بهترین» باشد
سرخط خبرها

تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران

  • کد خبر: ۲۲۴۷۳۷
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
  • ۲
تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران
متهمان مرد افغانستانی نوجوان شانزده‌ساله را تهدید کردند «اگر شکایت کنند، شبانه به خانه‌شان آمده و سر اعضای خانواده را می‌برند».

به گزارش شهرآرانیوز، چهار مرد افغان با تهدید چاقو، پسر شانزده‌ساله‌ای را از مقابل زمین فوتبال ربودند و در باغی مورد تعرض قرار دادند. با شکایت پسر نوجوان، دو نفر از متهمان دستگیر شده‌اند و به‌زودی در دادگاه کیفری‌یک استان تهران محاکمه می‌شوند.

رسیدگی به این پرونده از بیستم شهریور سال گذشته و با شکایت خانواده پسر شانزده‌ساله‌ای در جنوب تهران آغاز شد. این پسر شانزده‌ساله گفت‌: در نزدیکی زمین فوتبال ایستاده بودم که چهار مرد افغان با دو موتورسیکلت مرا دوره کرده و با تهدید چاقو، من را سوار موتورشان کردند. بعد به باغی در آن حوالی بردند و‌ بدون توجه به التماس‌هایم، آزارم دادند. بعد هم بیرون باغ رهایم کردند و گریختند.

سینا به پزشکی قانونی منتقل شد که پزشکان آزار و اذیت او را تأیید کردند. به این ترتیب، دستگیری متهمان در دستورکار پلیس قرار گرفت. با ردیابی‌های مأموران، دو نفر از آن‌ها دستگیر شدند، اما دو متهم دیگر فرار کردند. پرونده بعد از شش ماه برای رسیدگی به شعبه یازدهم دادگاه کیفری‌یک استان تهران ارسال شد. 

در جلسه تحقیق، پسر نوجوان با شناسایی دو متهم دستگیرشده، گفت‌: این دو مرد افغان همراه دو نفر دیگر با تهدید مرا سوار موتور کرده و در باغ آزار دادند. یکی از آن‌ها تهدید کرد اگر موضوع را به پلیس اعلام کنم، شبانه به خانه ما می‌آیند و سر اعضای خانواده‌ام را می‌برند. حاضر به گذشت نیستم و درخواست اشد مجازات را دارم. سپس دو متهم منکر جرائم خود شدند. یکی از آن‌ها منکر حضور در باغ شد و متهم دیگر ادعا کرد در باغ بوده، اما متهمان فراری، شاکی را آزار دادند. قرار است به‌زودی متهمان به‌صورت غیرعلنی محاکمه شوند.

منبع: روزنامه جام جم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
0
2
در رابطه با جنایت هایی که توسط اتباع افغانی در کشور رخ میدهد باید ارکان حکومتی ،دولت ، مجلس ،نیروی های انتظامی و امنیتی پاسخگو باشند. در کجای دنیا این همه مهاجر غیر قانونی و فاقد هویت به کشور شان راه میدهند.
نتیجه تساهل و قصور مسئولین را مردم تاوان می دهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
0
0
با.عرض.سلام.این.اتباعی.که.این.جنایت.به.این.وسعت.را.درازادگان.ودرایران.اسلامی.انجام.می.دهند.حقشان.اعدام.در.ملاعام.میباشدوباقی.هم.اخراج.نماییم.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->