نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد

  • کد خبر: ۲۲۴۸۰۲
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد
تیم ملی فوتسال ایران در حالی برای سیزدهمین بار قهرمان فوتسال آسیا شد که تمام جوایز فنی نیز به بازیکنان فوتسال ایران رسید.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتسال ایران با برتری ۴ بر یک موفق شد تیم ملی فوتسال تایلند را شکست داده و قهرمان آسیا شود و بار دیگر جام قهرمانی را به خانه بیاورد. تیم ملی فوتسال در دوره قبل در فینال مغلوب تیم ملی فوتسال ژاپن شده بود، اما این بار ژاپن حتی به جام جهانی هم نرسید و این تیم ملی فوتسال ایران بود که با اقتدار جام قهرمانی را به دست آورد و به جام جهانی رفت.

در پایان این رقابت تمام جوایز انفرادی به تیم ملی فوتسال ایران رسید.

جایزه تیم اخلاق: تایلند

ّبهترین دروازه‌بان: باقر محمدی (ایران)

بهترین گلزن: سعید احمد عباسی (ایران) با ۸ گل

بهترین بازیکن جام: سعید احمد عباسی از ایران



لازم به یاد آوری است که پس از دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا و قهرمانی شاگردان وحید شمسایی، برترین نفرات این تورنمنت روی سکویی که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC و کیومرث هاشمی، وزیر ورزش هم روی آن ایستاده بودند جوایز خود را دریافت کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->