مزایا و معایب جراحی‌های چاقی | مهم‌ترین عوارض جراحی‌های چاقی کدام‌اند؟ فواید تغذیه در طول درمان سرطان ۵ راهکار ورزشی که موجب کاهش علائم افسردگی می‌شود سایز دور کمر چه ارتباطی با حمله قلبی یا سکته دارد؟ به خاطر کبدتان ماهی بخورید واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان، ۲۴ مصدوم و فوتی برجای گذاشت (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۵ ماده غذایی که هرگز نباید دوباره گرم کرد بیماران کلیوی مصرف لبنیات را کنترل کنند مواد غذایی که اثری مشابه دارو‌های لاغری دارد فقر آهن بیشتر زنان را تهدید می‌کند | با این مواد غذایی آهن بدن را تامین کنید مدیر آبفای مشهد: امیدواریم به مرز جیره بندی آب نرسیم | پیش‌بینی تابستان سخت در مشهد آغاز به کار بزرگ‌ترین شبکه آزمایشگاهی کشور در مشهد ارائه خدمات گفتاردرمانی در هفت مرکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد معمای قتل مردی ناشناس با خالکوبی ستاره‌ای در تهران پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی با داشتن سبک زندگی سالم مصرف بلندمدت غذا‌های ناسالم با اختلالات پایدار در حافظه بی‌ارتباط نیست درباره معایب صدازدن والدین با  اسم کوچک توسط فرزندان| وقتی بابا اِسی می‌شود
سرخط خبرها

اسکان ۷۰ درصد زلزله‌زدگان هرمزگانی در چادرهای امدادی و توزیع ۹۰۰۰ چادر و پتو تاکنون

  • کد خبر: ۱۱۵۰۶۴
  • ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
اسکان ۷۰ درصد زلزله‌زدگان هرمزگانی در چادرهای امدادی و توزیع ۹۰۰۰ چادر و پتو تاکنون
دبیرکل هلال‌احمر از اسکان ۷۰ درصد زلزله‌زدگان هرمزگانی در چادرهای امدادی و توزیع ۹۰۰۰ چادر و پتو تاکنون خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوب سلیمانی که به‌همراه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان وارد مناطق زلزله‌زده شده است در تشریح اقدامات جمعیت در زلزله استان گفت: زمین‌لرزه بامداد امروز در هرمزگان ۲۰ پس لرزه داشته است و ۷ دقیقه پس از وقوع زمین‌لرزه، تیم‌های ارزیاب هلال‌احمر استان به منطقه حادثه‌دیده وارد شدند.

وی با بیان اینکه دقایق اولیه پس از وقوع حادثه، ارزیابی تلفنی از طریق خانه‌های هلال نیز انجام شد، افزود: ۲۳ منطقه روستایی و شهری تاکنون ارزیابی شده و براساس گزارش تیم‌های ارزیاب، روستا‌های سایه خوش، دژکان و کوشک به ترتیب بیشترین میزان آسیب را از زلزله دیده‌اند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: بلافاصله پس از گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی، به هلال‌احمر استان‌های هرمزگان، بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان و کرمان اعلام آماده باش شد و تقویت و شارژ انبار‌های امدادی شعب از سوی مرکز استان در دستور کار قرار گرفت.

سلیمانی ادامه داد: در حال حاضر کمپ اسکان اضطراری در ورزشگاه خلیج فارس در شهرستان بندرعباس برپا شده و اقلام امدادی از استان‌های معین در حال ارسال به منطقه است.

به گفته دبیرکل هلال‌احمر، در مجموع با حضور تیم‌های عملیاتی از استان‌های هرمزگان، فارس و بوشهر به مناطق زلزله‌زده، ۲۷ تیم عملیاتی شامل ۱۰۵ امدادگر و نجاتگر در منطقه زلزله‌زده هرمزگان حضور دارند. علاوه بر این، ۲۵ خودروی عملیاتی، ۳ فروند بالگرد و ۴ تیم سگ‌های زنده‌یاب برای عملیات جست‌وجو و نجات و همچنین امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در منطقه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه ۶۰۰ دستگاه چادر در منطقه نصب شده و حدود ۷۰ درصد خانواده‌های آسیب‌دیده، چادر امدادی دریافت‌کرده‌اند، افزود: ۴ هزار تخته موکت و ۵ هزار تخته پتو نیز در منطقه توزیع شده و یک‌هزار بسته غذایی نیز تا ساعات آینده وارد منطقه و میان زلزله‌زدگان توزیع می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->