دستگیری جوان مأمورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد مزایا و معایب جراحی‌های چاقی | مهم‌ترین عوارض جراحی‌های چاقی کدام‌اند؟ فواید تغذیه در طول درمان سرطان ۵ راهکار ورزشی که موجب کاهش علائم افسردگی می‌شود سایز دور کمر چه ارتباطی با حمله قلبی یا سکته دارد؟ به خاطر کبدتان ماهی بخورید واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان، ۲۴ مصدوم و فوتی برجای گذاشت (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۵ ماده غذایی که هرگز نباید دوباره گرم کرد بیماران کلیوی مصرف لبنیات را کنترل کنند مواد غذایی که اثری مشابه دارو‌های لاغری دارد فقر آهن بیشتر زنان را تهدید می‌کند | با این مواد غذایی آهن بدن را تامین کنید مدیر آبفای مشهد: امیدواریم به مرز جیره‌بندی آب نرسیم | پیش‌بینی تابستان سخت در مشهد آغاز به کار بزرگ‌ترین شبکه آزمایشگاهی کشور در مشهد ارائه خدمات گفتاردرمانی در هفت مرکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد معمای قتل مردی ناشناس با خالکوبی ستاره‌ای در تهران پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی با داشتن سبک زندگی سالم مصرف بلندمدت غذا‌های ناسالم با اختلالات پایدار در حافظه بی‌ارتباط نیست
سرخط خبرها

زلزله هیچ خسارتی به زیرساخت‌های بنادر هرمزگان وارد نکرد

  • کد خبر: ۱۱۵۰۵۰
  • ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
زلزله هیچ خسارتی به زیرساخت‌های بنادر هرمزگان وارد نکرد
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در پی وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری و ده‌ها زلزله و پس‌لرزه بامداد امروز شنبه در این استان خوشبختانه هیچ خسارتی به زیرساخت‌های بنادر مرکز و غرب این استان وارد نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا محمدی کرجی‌ران اظهار داشت: براساس بازدید‌های میدانی و گزارشات واصله خوشبختانه زیرساخت‌های بندر شهید رجایی و بنادر غرب استان متاثر از زمین لرزه بامداد روز شنبه هیچ گونه آسیبی ندیده و عملیات تخلیه و بارگیری، پهلودهی و جداسازی شناور‌ها با قوت و بدون وقفه درحال انجام است.

وی با اشاره به وقوع زلزله‌های پی درپی در شهرستان‌های غرب استان نیز گفت: زیرساخت‌های بندری این شهرستان‌ها نیز آسیبی ندیده و کارکنان واحد‌های امدادی این اداره نیز به منظور تسهیل در خدمات رسانی به مردم و آسیب دیدگان این شهرستان‌ها در کنار سایر نیرو‌های امدادی، هلال احمر و بسیج فعال شده و بادحضور در محل درحال خدمات رسانی هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان بیان داشت: تیم‌های اعزامی از بندرلنگه تا حصول شرایط مطلوب در منطقه حضور داشته و در صورت لزوم و تصمیم مسئولان ستاد بحران استان آمادگی اعزام گروه‌های امدادی از دیگر بنادر استان به محل نیز وجود دارد.

گفتنی است؛ از ساعت ۲ بامداد تاکنون بیش از ۱۳ بار بندر خمیر و مناطق اطراف آن را لرزانده که ۲ زلزله آن ۶.۱ و ۶.۳ ریشتری بوده است.

به‌دنبال این زلزله‌ها، بسیاری از منازل مسکونی روستا‌های منطقه خمیر و بندرلنگه تخریب و دچار آسیب جدی شده اند که نیرو‌های امدادی درحال آواربرداری و خدمات رسانی به مردم این منطقه هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->