تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی چرا زوجین اغلب بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند؟ سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد بازسازی صحنه سقوط و مرگ مشکوک جوان ۱۷ ساله در مشهد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است
سرخط خبرها

کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۲۲۴۲۶۰
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با وجود تلاش ارتش و نیرو‌های مسلح برای ایجاد شرایط به منظور حضور داوطلبان در حوزه آزمون، حدود ۵۰ نفر از داوطلبان شهرستان زیرکوه و حاجی‌آباد از توابع خراسان‌جنوبی به دلیل سیل از آزمون جا ماندند؛ اما این نوید را به داوطلبان استان خراسان‌جنوبی و شهر حاجی‌آباد خواهم داد که آزمون اختصاصی فرهنگیان و سراسری را ظرف دو هفته آینده برگزار خواهیم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، عبدالرسول پورعباس امروز با حضور در دانشگاه امیرکبیر ضمن نظارت بر نحوه برگزاری آزمون سراسری اظهار کرد: امروز حدود ۵۰۱ هزار نفر داوطلب در سراسر کشور در آزمون تجربی شرکت کردند و دانشگاه امیرکبیر نیز به عنوان یکی از حوزه‌های آزمون سراسری میزبان ۵۷۰۰ داوطلب پسر و دختر است.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: آزمون دیروز با موفقیت برگزار شد، با وجود تلاش ارتش و نیرو‌های مسلح برای ایجاد شرایط به منظور حضور داوطلبان در حوزه آزمون، حدود ۵۰ نفر از داوطلبان شهرستان زیرکوه و حاجی آباد از توابع خراسان جنوبی به دلیل سیل از آزمون جا ماندند؛ اما این نوید را به داوطلبان استان خراسان جنوبی و حاجی آباد خواهم داد که آزمون اختصاصی فرهنگیان و سراسری را ظرف دو هفته آینده برگزار خواهیم کرد.

معاون وزیر علوم اظهار کرد: روز گذشته ۴ آزمون در سراسر کشور برگزار شد و ۴ مورد تخلف و دستگیری ثبت شد که این موضوع نشان از اعتماد مردم به سیستم سنجش دارد. از این چهار مورد، دو نفر به دنبال عکس‌گرفتن از سوالات بودند و دو نفر نیز در استان‌های جنوبی به دنبال استفاده از تجهیزات برای تقلب بودند که با آن‌ها مطابق بخش‌نامه برخورد شد.

وی ادامه داد: ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری امسال نسبت به چندین هزار نفر سال گذشته بی‌نظیر است‌ رشته تجربی به دلیل تعداد بالای شرکت‌کنندگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مخازن سوالات امروز از پنج لایه امنیتی تشکیل شده است. برای اولین بار، زمانی که مخازن قفل و پلمب شد، کلید سوالات در جای دیگری نگهداری شد.

پورعباس بیان کرد: امیدوارم امروز شاهد تخلف و تقلب نباشیم؛ اما با حمایت پلیس، پلیس فتا و قوه‌قضائیه، تمامی توان حفاظتی سازمان و کشور به کار گرفته شده و آمادگی مناسبی برای برگزاری آزمون وجود دارد و در صورت تخلف، همان ثانیه با آن برخورد می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->