اختصاص معلم خصوصی و سالن مطالعه برای دانش آموزان سیدی مشهد که امتحان نهایی دارند انجام ۲۰۰ عملیات آتش‌نشانی مرتبط با سیل مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) غربالگری جنین ممنوع شده یا استاندارد؟ محمد، دومین نام پرطرفدار پسران در انگلستان شد! تداوم بارش شدید باران و تگرگ در خراسان‌رضوی | انسداد ۳ مسیر جاده‌‌ای در استان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت یک موتورسوار براثر تصادف در میدان استقلال مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد تماس‌های اورژانس مشهد رکورد زد | از تماس‌های غیراورژانسی بپرهیزید (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمالاً دیگر بارشی به این میزان در مشهد نداریم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان با پابند الکترونیک امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند میدان امام علی (ع) به امام حسن (ع) بسته شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد کشف ۴۰ کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس

  • کد خبر: ۲۲۶۲۷۵
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس
سارق حرفه‌ای با پوشش زنانه وارد مغازه‌های موبایل‌فروشی می‌شد و دست به سرقت می‌زد.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی گزارش سرقت‌های متعدد از فروشگاه‌های تلفن همراه در مناطق شمالی شهر مشهد، گروه ویژه‌ای از افسران دایره تجسس کلانتری مهرگان با تاکید سرتیپ دوم احمدنگهبان (جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی) تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی عامل یا عاملان سرقت‌ها آغاز کردند.

آنان با بررسی تصاویر و فیلم‌هایی که برخی مال باختگان در اختیار پلیس قراردادند، به تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی پرداختند و دراثنای تحقیقات متوجه شدند که مردی با پوشش زنانه وارد مغازه‌ها می‌شود و با خیال راحت گوشی‌های تلفن را به سرقت می‌برد. به همین دلیل ردزنی‌های اطلاعاتی با هدایت مستقیم سرهنگ کریمی (رئیس کلانتری مهرگان) ادامه یافت و طرح‌های ویژه‌ای برای دستگیری وی به اجرا درآمد تا این که این فرد هنگام کش و روزنی در یکی از فروشگاه‌های بولوار شهید کشمیری، مورد ظن متصدی فروشگاه قرارگرفت و بدین ترتیب با اطلاع رسانی این مغازه دار، بلافاصله نیرو‌های عملیاتی عازم محل شدند و او را در حالی دستگیر کردند که وارد یک فروشگاه دیگر شده بود تا با شگرد پوشش زنانه سرقت‌های خود را تکرار کند. گزارش روزنامه خراسان حاکی است با دستگیری این مرد و انتقال وی به مقر انتظامی، مشخص شد که او از سارقان سابقه دار است که با شگرد‌های متعددی به فروشگاه‌های تلفن همراه دستبرد می‌زند.

دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس

درهمین حال بررسی‌های افسران دایره تجسس نشان داد او روزنه‌هایی را با کلنگ در برخی از فروشگاه‌ها ایجاد کرده و شب هنگام با پوشش زنانه، به اموال فروشگاه دستبرد می‌زند. همچنین تحقیقا ت بیشتر بیانگر آن بود که سارق مذکوردراتوبوس‌های شهری نیز کیف زنی می‌کند و با استفاده از شلوغی برخی مغازه ها، از طریق کش و روزنی هم سرقت‌های زیادی انجام داده است؛ بنابراین بررسی‌های تخصصی نیرو‌های انتظامی وارد مرحله جدیدی شد و سرنخ‌هایی از سرقت‌های متعدد به دست آمد که توسط این سارق حرفه‌ای صورت گرفته است. به همین خاطر مخفیگاه این دزد سابقه دار نیز مورد بازرسی قرارگرفت و تعداد زیادی گوشی‌های سرقتی نو به همراه ۸۰۰ فلش و مموری، هزار رم ریدر و چندین پاور بانک کشف شد. در ادامه تحقیقات متهم به سرقت اعتراف کرد اموال سرقتی را زیر تخته سنگ بزرگی در بیابان‌های اطراف بولوار شهید کشمیری مخفی کرده و در فرصت مناسب به فروش می‌رساند.

وی تاکنون به سرقت از ۴۰ گوشی فروشی در مناطق مختلف و به ویژه شهرک مهرگان اعتراف کرده و مدعی است ده‌ها فقره سرقت نیز در اتوبوس‌های شهری، جمعه بازار‌ها و همچنین اطراف بازار رضا (ع) انجام داده است که بررسی‌های افسران دایره تجسس کلانتری مهرگان دراین باره ادامه دارد.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->