حقوق همه بازنشستگان امروز پرداخت می‌شود، بازنشستگان تامین‌اجتماعی نگران نباشند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص معلم خصوصی و سالن مطالعه برای دانش آموزان سیدی مشهد که امتحان نهایی دارند انجام ۲۰۰ عملیات آتش‌نشانی مرتبط با سیل مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) غربالگری جنین ممنوع شده یا استاندارد؟ محمد، دومین نام پرطرفدار پسران در انگلستان شد! تداوم بارش شدید باران و تگرگ در خراسان‌رضوی | انسداد ۳ مسیر جاده‌‌ای در استان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت یک موتورسوار براثر تصادف در میدان استقلال مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد تماس‌های اورژانس مشهد رکورد زد | از تماس‌های غیراورژانسی بپرهیزید (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمالاً دیگر بارشی به این میزان در مشهد نداریم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان با پابند الکترونیک امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند میدان امام علی (ع) به امام حسن (ع) بسته شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد
سرخط خبرها

متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است

  • کد خبر: ۲۲۶۲۳۷
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است
مرکز پاسخگوی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری (سامانه تلفنی ۲۵۰۰) در نخستین ماه سال ۱۴۰۳، پاسخگوی ۴۸ هزار و ۸۹ تماس تلفنی بازنشستگان و ذینفعان بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس تازه‌ترین آمار اعلامی از سوی دفتر برنامه‌ریزی و تحول سازمانی این صندوق، تعداد تماس‌ها در ماه قبل از آن، یعنی اسفند ۱۴۰۲، ۵۸ هزار و ۶۵۰ تماس تلفنی بوده است.

در مدت زمان اعلام شده، ۲۴۵۷ تماس تلفنی مربوط به حکم ترمیمی بازنشستگان بوده که در مقایسه با اسفند ۱۴۰۲ با رقم ۲۸۰ تماس تلفنی، نزدیک به ۸ برابر افزایش داشته است.

موضوع دیگری که بیشترین میزان تماس مخاطبان سامانه ۲۵۰۰ را به خود اختصاص داده، متناسب سازی حقوق بازنشستگان بوده است و کارشناسان ۲۵۰۰، با پاسخگویی به ۲۱۶۴ تماس تلفنی در موضوع متناسب سازی حقوق، ۷۰۱ درصد افزایش را در این موضوع ثبت کرده اند.بیمه
سومین موضوعی که تماس گیرندگان با سامانه ۲۵۰۰ بیشترین توجه را به آن نشان داده اند، موضوع افزایش حقوق بوده که با ۴۲۸۱ تماس پاسخ داده شده در فروردین، در مقایسه با ۶۳۰ تماس در اسفندماه، رشدی بیش از ۵ برابری و معادل ۵۷۹ درصد را نشان داده است.

از دیگر موضوعات مهمی که بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق در تماس تلفنی با مرکز نام برده به آن پرداخته اند می‌توان به برقراری بیمه تکمیلی یا انصراف از آن، زمان و نحوه ثبت نام برای وام ضروری، نحوه ثبت سوابق مدیریتی، خدمات رفاهی و تور‌های گردشگری بازنشستگان، اختلال در سایت و نرم افزار صبا اپ و طرح‌های تخفیفی کفش ملی اشاره کرد

این مقام وزارت کار با ابراز بی‌اطلاعی از موضوع افزایش و ترمیم مزد ۱۴۰۳ اظهار کرد: حق مسکن نیز هنوز همان رقمی است که در مصوبه مزدی اسفندماه سال گذشته به تصویب رسیده است. فعلا پیشنهاد جدیدی در رابطه با اصلاح این ردیف مطرح نشده و اگر این موضوع نیز در شورای عالی کار و بعد هیات وزیران مطرح شود، اصلاح نرخی رخ خواهد داد.
منبع: کانال بازنشستگان تامین اجتماعی

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->