سرخط خبرها

فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت

  • کد خبر: ۲۲۳۸۸۸
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت
مدیر درمان تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی گفت: بیش از ۹ هزار مترمربع به فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی استان در سال گذشته افزوده شده است.

علی رضازاد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اعلام این خبر، اظهار کرد: از جمله این موارد می‌توان به افتتاح ساختمان جدید در درمانگاه‌های چناران با مساحت عرصه چهار هزار و ۱۲۰مترمربع در شهریورماه سال ۱۴۰۲ با ارزش تقریبی ۶۵۰ میلیارد ریال و پلی کلینیک قوچان با مساحت عرصه پنجهزار و ۲۰۰ متر مربع در بهمن ماه سال گذشته با هزینه‌ای بالغ بر ۸۳۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

وی اضافه کرد: آغاز عملیات ساخت درمانگاه تخصصی در بیمارستان رازی تربت حیدریه و شهرستان بردسکن از دیگر اقدامات مهم انجام شده در سال گذشته بود که در مرحله انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی افزود: همچنین زمینی به مساحت سه هزار متر مربع در شهرستان خرو، جهت احداث پروژه ساخت درمانگاه منطقه زبرخان شناسایی و جهت اقدامات لازم در دست پیگیری قرار دارد.

وی ادامه داد: پس از پیگیری‌ها و بررسی‌های فراوان، ساختمان نیمه ساز بیمارستان رضا (ع) بعد سال‌ها بلاتکلیفی و عدم اقدام مناسب در خصوص این پروژه، با تصویب هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی احیاء گردید و اکنون در فاز یک طراحی و با جدیت تمام در حال انجام است.

رضازاده بیان کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته مدیریت درمان در حوزه توسعه خدمات درمانی در سال گذشته تکمیل بخش کت لب بیمارستان فارابی مشهد بود که طبق برنامه ریزی انجام شده، دستگاه آنژیوگرافی خریداری و مستقر شده است و تا اواسط تابستان ۱۴۰۳ افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->