گانتس شروط خود را برای ادامه حضور در کابینه جنگ اعلام کرد دستور رئیسی برای حمایت از فعالین فضای مجازی یمن یک کشتی یونانی را با موشک هدف قرار داد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بایدن انجام مناظره‌های بیشتر با ترامپ را رد کرد وحشت رسانه‌های عبری از سلاح جدید حزب الله ترامپ: کاخ سفید باید از من عذرخواهی کند تظاهرات صهیونیست‌های خشمگین علیه نتانیاهو در تل‌آویو (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو فرزندان ما را به حال خود رها کرده‌است ۵ نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در «رفح» کشته شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت اوکراین در آستانه تابستان دوم جنگ چگونه است؟ مصر شایعات رسانه‌های رژیم صهیونیستی را رد کرد ابوعبیده: نتانیاهو ترجیح می‌دهد بجای مبادله اسرا، سربازانش در جست‌وجوی اسرا کشته شوند حملات متنوع حزب‌الله علیه مواضع ارتش اسرائیل (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه می‌دهد| زمزمه‌ها درباره استعفای گانتز حمله موشکی گردان‌های قدس به «عسقلان» زمان آغاز به کار ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام شد حمله به یک نفتکش در بندر «المخا» یمن دیدار آیت‌الله علم‌الهدی با نمایندگان رسانه‌‌های مکتوب خراسان رضوی | سخن مرا فقط از زبان خودم بشنوید مه گرفتگی در حوزه مشهد-کلات (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سردار غیاثی: امنیت و اقتدار امروز ما از نعمت ولایت است

  • کد خبر: ۲۲۶۱۸۲
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲
سردار غیاثی: امنیت و اقتدار امروز ما از نعمت ولایت است
فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: نعمت ولایت از نعمت‌های امروز جامعه ما است و اگر امنیت و اقتداری داریم که دشمن جرأت نگاه چپ به این مرز و بوم را ندارد، از این نعمت است.

به گزارش شهرآرانیوز، در مراسم تجلیل از جمعی از معلمان که امشب به میزبانی سپاه امام رضا (ع) برگزار شد، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: یکی از مهمترین نعمت‌هایی که خدا به مردم ما داده است، رزق خدمت مخلصانه و صادقانه در حاکمیت الهی است.

وی افزود: نعمت ولایت، از جمله دیگر نعمت‌های الهی است که امروز داریم و اگر امنیت و اقتدار امروز ما به گونه‌ای است که دشمن جرأت نگاه چپ به این مرز و بوم را ندارد از این نعمت است. اگر امروز انرژی هسته‌ای داریم و در تحریم‌ها نشکستیم نیز به دلیل همین نعمت ولایت است.

سردار غیاثی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات «وعده صادق» سپاه اشاره کرد و گفت: با وجود توصیه‌هایی که برای پاسخ تنبیهی به صورت نیابتی می‌شد و محور مقاومت هم جانانه پای کار بوده و هست، اما تصمیم گرفتیم که خودمان با سلاح خودمان آن را انجام دهیم. مهم‌ترین مسئله نیز رسیدن همزمان پهپادها و موشک‌ها به منطقه هدف بود که این عملیات به شکل صحیح انجام شد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در ادامه سخنان خود به فرارسیدن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره کرد و گفت: شهید مطهری الگویی برای تمام عصرها و نسل ها است. او نزد آیت‌الله بروجردی سرآمد فقه، امام خمینی سرآمد شجاعت، میرزا علی آقا شیرازی سرآمد تفسیر نهج البلاغه و علامه طباطبایی که ریشه های اندیشه او را شکل داده‌اند، درس گرفت و به این چهره برجسته تبدیل شد.

وی افزود: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی، آثار شهید مطهری مبانی فکری نظام جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->