چه کار کنیم فرزندمان چاق نشود؟ ممنوعیت حجاب برای زنان مسلمان فرانسوی در المپیک پاریس چرا زنان بعد از یائسگی دچار بی اختیاری ادرار می‌شوند؟ دست‌هایی که بوی خیر می‌دهند موقوفات زنان از صفویه تا قاجار در مشهد ویدئو | زنان و دختران، قربانی‌های روابط بی حد و مرز آزادی جنسی سوء استفاده از کودکان را در تبلیغات ممنوع کنید پردرآمدترین مشاغل خانگی برای بانوان کدام‌اند؟ این خانم معلم کودکان بازمانده از تحصیل را نجات می‌دهد ضربه مهلک غرب بر بنیان خانواده با به رسمیت شناختن خانواده‌های تک والد و همجنس تأثیر شیردهی بر سیستم ایمنی مادر و نوزاد دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر استفاده دختر بچه در تبلیغات فرزندآوری باید یک ضرورت ملی باشد نسل جوانِ باغیرت، متعهد و مسئولیت‌پذیر، نیاز آینده جامعه ماست شرایط حجاب با اجرای طرح نور تغییری کرده است؟ رسالت رو به گسترش آموزش زنان؛ کاهش شکاف جنسیتی کاهش مصرف نمک، راهی برای تسکین دردهای زنانه تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد رشد ۲.۴۳ درصدی موالید مادران ۲۰ تا ۲۴ سال پویش ملی «مادران نسل رضوی» از دهه کرامت در سراسر کشور آغاز خواهد شد
سرخط خبرها
درخشش دختران شطرنج‌باز خراسانی در انتخابی تیم‌ملی

درخشش دختران شطرنج‌باز خراسانی در انتخابی تیم‌ملی

  • کد خبر: ۲۲۲۹۰۴
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
دختران شطرنج‌باز خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور و انتخابی برای اعزام به آسیا درخشیدند. مسابقات قهرمانی رده‌های سنی دختران در کشور و انتخابی برای اعزام به آسیا از بیست‌وسوم تا بیست‌ونهم فروردین در تهران برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این مسابقات در رده‌های سنی دختران هشت تا هجده‌سال با حضور ۲۳۴شطرنج‌باز از سراسر کشور برگزار شد و شطرنج‌بازان خراسانی در آن خوش درخشیدند. در پایان این مسابقات در رده سنی کمتر از ۱۰سال اسما حسن‌پورمقدم توانست قهرمان شود و سلما همتیان رتبه دوم را از آن خود کرد تا این رده سنی در اختیار ورزشکاران خراسانی باشد. همچنین در رده سنی کمتر از دوازده‌سال آیناز قاسمی توانست مدال برنز این مسابقات را کسب کند و در رده سنی کمتر از چهارده‌سال روشا اکبری عنوان دوم را از آن خود کرد. پرینا اخوان، نازنین و فاطمه عصارزاده در رده سنی کمتر از هجده‌سال، ریحانه فلاح فاز و مهدیه عزیزی در رده سنی کمتر از شانزده‌سال، هستی شریف‌مشهدی و روشا اکبری در رده سنی کمتر از چهارده‌سال، آیناز قاسمی، یسنا آریه و ثنا شادان‌پور در رده سنی کمتر از دوازده‌سال، ملینا ثمره، هلیا شریف‌مشهدی، شادیسا موحد، سلما همتیان‌مهدی‌زاده و اسما حسن‌پور در رده سنی کمتر از ۱۰سال، نگار فروغی، نگین فروغی، النا جعفری و سارا مفتاحی در رده سنی کمتر از هشت‌سال اعضای تیم خراسان‌رضوی در این مسابقات بودند.

صعود دختر قایق‌ران به فینال آسیا

ملی‌پوش قایق‌رانی زنان ایران به مرحله فینال کایاک یک‌نفره پانصدمتر زنان قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک پاریس صعود کرد. در دومین روز از مسابقات قایق‌رانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک پاریس، نماینده ایران توانست به مرحله فینال صعود کند. الناز شفیعیان در مرحله مقدماتی ماده المپیکی کایاک یک‌نفره پانصدمتر زنان با زمان ۲دقیقه‌و ۱۷ثانیه‌و۱۷۳هزارم‌ثانیه چهارم شد و به نیمه‌نهایی رفت. شفیعیان در مرحله نیمه‌نهایی با زمان ۲دقیقه‌و۱۳ثانیه‌و۲۵۹هزارم‌ثانیه اول شد و به مرحله فینال صعود کرد. قایق‌های تایلند و اندونزی دوم و سوم شدند. قایق‌های اول تا سوم به فینال صعود کردند و بقیه قایق‌ها حذف شدند. ماده کایاک یک‌نفره پانصدمتر زنان المپیکی است و پس از برگزاری فینال، قایق اول و دوم سهمیه المپیک می‌گیرند. مسابقات قایق‌رانی آب‌های آرام به میزبانی ژاپن در حال برگزاری است.

برنز اسکی‌باز ایرانی در لیگ بین‌المللی

لیگ بین‌المللی اسکی اسنوبرد در پیست بین‌المللی توچال با مدال برنز نماینده کشورمان در بخش بانوان پیگیری شد. هفته چهارم لیگ بین‌المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی‌بازان مطرح خارجی ازجمله سوفیا نادیرشینا، قهرمان جهان از کشور روسیه در سال ۲۰۲۱، در پیست بین‌المللی توچال برگزار شد. در پایان رقابت‌ها در بخش مارپیچ بزرگ بانوان، نادیرشینا در جایگاه نخست قرار گرفت، اولگا نایدیاکینا، دیگرنماینده روسیه، دوم شد و شیما یارخواه، اسکی‌باز کشورمان، در جایگاه سوم قرار گرفت. عیسی ساوه‌شمشکی مشاور وزیر ورزش و ناظر کمیته ملی المپیک، عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی همراه تعدادی دیگر از اعضای فدراسیون با حضور در پیست توچال از نزدیک شاهد این رقابت‌ها بودند.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.