آمار طلاق پس از ۳ دهه کاهشی شد آسیب شناسی سرودهای تولید شده با تکیه بر «هویت دخترانه» پادکست | بانویی که احیاگر قدیمی‌ترین صندوق پوش مرقد مطهر امام رضا(ع) است شیب نزولی نرخ باروری در کشور متوقف شد خراسان رضوی رتبه نخست کشوری ارائه تسهیلات جوانی جمعیت را کسب کرد راهبرد‌های دستیابی زنان به فرصت‌های شغلی مناسب MRI پیشرفته نارسایی قلبی پنهان در زنان را آشکار می‌کند! رشد استقبال زنان از رمزارز‌ها در سال‌های اخیر افزایش سهم زنان از اشتغال بخش صنعت در ۱۷ استان | معمای اشتغال نیمی از زنان «سیستان و بلوچستان» در صنعت درآمد‌های زیرزمینی مدلینگ به چه قیمتی؟ از تشکیل باندهای مافیایی تا جراحی آرایشگران در خانه! انعکاس هویت فاخر زن در شاهنامه فردوسی معضلی به نام تلفن همراه برای کودکان خانواده، رُکن حیاتی جامعه پادکست | پیشکش «شمس‌الملوک» به بارگاه شمس‌الشموس (ع) انتصاب عجیب سرمربی والیبال در تیم‌ملی دوومیدانی! ایجادتشکل جهانی دخترانه در حمایت از دختران فلسطین حمایت از زوجین نابارور روند صعودی دارد نگاهی به جایگاه زن و خانواده در شاهنامه فردوسی تقاضای ۲۳۰۰ زوج برای دریافت تسهیلات تشویقی ۵۰۰ میلیون‌تومانی دهه‌شصتی‌ها
سرخط خبرها
بانوی پزشک ایرانی موفق به نجات جان جنین در شکم مادر شد

بانوی پزشک ایرانی موفق به نجات جان جنین در شکم مادر شد

  • کد خبر: ۲۲۲۱۴۰
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۰
دکتر حمیرا وفایی به همراه تیم پزشکی موفق شدند با انجام یک عمل جراحی نادر در بیمارستان نمازی شیراز جان جنین دارای نارسایی قلبی در رحم مادر را نجات دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدتی است که انجام جراحی‌های ضروری برای نجات جنین‌ها در این بیمارستان صورت می‌گیرد و جان بسیاری از جنین‌ها و مادران توسط تیم‌های پزشکی خبره مستقر در بیمارستان نجات پیدا می‌کند.

دکتر حمیرا وفایی جراح و متخصص زنان، زایمان، نازایی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس بخش مادران نیازمند به مراقبت‌های ویژه بیمارستان نمازی درباره تازه‌ترین عملی که بر روی جنین دارای نارسایی قلبی انجام داده است گفت: این عمل نادر به مدت سه دقیقه انجام و با روشی جدید موفق به قطع جریان خون توده‌ای ناقص و نجات جنین دارای نارسایی قلبی شدیم. این نوع جراحی‌های خاص برای رفع نواقص و کمبود‌های جنین و مشکلات و نارسایی‌ها انجام می‌شود.

در این بخش جنین‌هایی که دارای مشکلات مختلف قلبی – ریوی، تشکیل نشدن یکی از اعضای درونی شکم مثل قلب یا مبتلا به کم خونی هستند توسط این پزشک خبره و تیم پزشکی، در شکم مادر جراحی می‌شوند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.