یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند

  • کد خبر: ۲۲۲۸۳۵
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند
میزان نفوذ هکرها به حساب کاربران در سراسر جهان، با افزایشی چشمگیر، در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۴، به ۳۳۵۳ حساب در دقیقه رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، گزارش جدیدی که توسط شرکت Surfshark ارائه شده است نشان می‌دهد که نفوذ هکر‌ها به حساب کاربران سراسر جهان، طی سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، نسبت به سه‌ماهه سوم سال گذشته پنج‌برابر شده است. طبق آمار ارائه‌شده، حساب‌هایی که هک شده‌اند، در مدت زمان مذکور، از ۸۱میلیون به ۴۳۵میلیون رسیده‌اند.

طبق این گزارش، در سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۳، به‌طور میانگین، هر دقیقه ۶۲۷ حساب هک شده، درحالی‌که در سه‌ماهه اول سال جاری این رقم به ۳۳۵۳ حساب در هر دقیقه رسیده است؛ به بیان دیگر، حساب ۵درصد از مردم دنیا هک شده است.

هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند

حساب کاربران کدام کشور‌ها بیشتر هک شده است؟

ایالات‌متحده، چین و روسیه کشور‌هایی هستند که بیشترین نقض را در سال جاری میلادی تجربه کرده‌اند. Surfshark همچنین دریافت که از سال ۲۰۰۴، زمانی که نظارت بر این رویداد‌ها را آغاز کرد، درمجموع بیش از ۱۷میلیارد حساب در سراسر جهان نقض شده‌اند که تقریباً ۶.۵میلیارد از آن‌ها دارای آدرس ایمیل منحصر‌به‌فرد هستند.

از ۱۷میلیارد حسابی که در دو دهه گذشته مورد حمله هکر‌ها قرار گرفته، ۳۸درصد دارای آدرس ایمیل منحصر‌به‌فرد بودند. Surfshark همچنین مدعی شده که ۶۰.۹میلیارد نقطه‌داده توسط هکر‌ها افشا شده است که حساب‌های آمریکایی و روسی برجسته‌ترین نمونه‌ها در این زمینه هستند.

همچنین، ۳۰درصد (معادل ۵.۱میلیارد) از حساب‌های هک‌شده در دوره مذکور متعلق به قاره اروپا هستند که البته این میزان شامل روسیه نیز می‌شود که نیمی از میزان کل را تشکیل می‌دهد. آمریکای شمالی با ۲۰درصد و آسیا با ۱۵درصد پس از آن قرار دارند. سایر مناطق جهان ۷درصد از کل حساب‌های نقض‌شده را تشکیل می‌دهد و ۲۸درصد دیگر «ناشناخته هستند.»

از سال ۲۰۰۴ تاکنون، ایالات‌متحده با ۳میلیارد بیشترین حساب هک‌شده را داشته است. روسیه با ۲.۴میلیارد و چین با ۱.۱میلیارد حساب هک‌شده در رتبه‌های بعدی قرار دارند. فرانسه با ۵۲۱.۵میلیون در رتبه چهارم و آلمان با ۴۸۶.۷میلیون در رتبه پنجم قرار دارد.

Surfshark یکی از مهم‌ترین دلایل هک‌شدن حساب‌ها را این موضوع می‌داند که مردم اغلب عادت دارند از یک ایمیل برای چندین حساب استفاده کنند، که با وجود این یک ایمیل یا حساب واحد می‌تواند بیش از یک بار در زمان‌های مختلف مورد نفوذ هکر‌ها قرار بگیرد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->