نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود ملی‌پوشان والیبال به‌خط شدند پرهام مقصودلو قهرمان بوندسلیگا شد استقلال با ۵ غایب به مصاف تراکتور می‌رود سونامی در فاز دفاعی استقلال نحوه خرید بلیت بازی استقلال و تراکتور + قیمت و لینک خرید مورایس راه بردن پرسپولیس را بلد است سهمیه ایران در لیگ نخبگان فصل آتی کاهش نیافت نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان + لینک خرید
سرخط خبرها

مجید جلالی مرد در سایه تصمیم‌گیری‌های فدراسیون فوتبال

  • کد خبر: ۲۲۲۲۲۸
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
مجید جلالی مرد در سایه تصمیم‌گیری‌های فدراسیون فوتبال
مجید جلالی به طور نامحسوس در بسیاری از تصمیم گیری‌های مهم فدراسیون فوتبال برای تیم‌های پایه نقش کلیدی ایفا می‌کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حسین عبدی اخیرا در حالی به عنوان سرمربی تیم جوانان ایران برگزیده شده که حرف و حدیث‌های بسیاری پشت این انتخاب است.

گرچه عبدی از شایستگی کافی برای نشستن روی صندلی مربیگری تیم جوانان ایران برخوردار است و به واسطه نمایش مطلوبی که همراه با تیم نوجوانان ایران در جام جهانی ارائه کرد گزینه مناسبی برای تیم جوانان محسوب می‌شود، اما نحوه انتخاب او علامت سوال‌های بسیاری را مقابل تصمیم‌گیران فدراسیون فوتبال قرار داده است.


در زیرمجموعه فدراسیون فوتبال کمیته‌ای به نام کمیته جوانان تاسیس شده که مستقیما وظیفه انتخاب سرمربی تیم‌های پایه را به عهده دارد، اما از گوشه و کنار شنیده می‌شود این کمیته اخیرا در انتخاب حسین عبدی نقش آن چنانی نداشته و مجید جلالی که عناوین متعددی را از مهدی تاج دریافت کرده، نظر نهایی را درباره انتخاب این گزینه داده است.

اینکه عبدی گزینه شایسته‌ای محسوب می‌شود و در این برهه از اطلاعات و آمادگی کافی برای رسیدن به این پست برخوردار است، برکسی پوشیده نیست، اما سوال این است که چرا مجید جلالی باید در انتخاب سرمربی تیم جوانان ایران نقش اصلی را بازی کند و با اعمال نظر خود به طور کلی ماهیت کمیته جوانان را زیر سوال ببرد؟!

در حکمی که از سوی تاج برای مجید جلالی صادر شد آمده بود که وی نظارت و برنامه‌ریزی برای کلیه رده‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را بر عهده دارد که این انتصاب منطبق بر الزامات بخشنامه‌های مرتبط با technical director فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌باشد.

حال سوال این است که آیا حکم نظارت بر برخی کمیته‌ها آیا این حق را برای آقا مجید ایجاد می‌کند که نظر نهایی درباره انتخاب سرمربی را بدهد یا اینکه باید نظر کمیته جوانان فدراسیون فوتبال نیز در این خصوص مورد توجه قرار می‌گرفت؟!

به هرحال جا دارد مسئولان در فدراسیون فوتبال با حساسیت بیشتری برخی تصمیمات را اتخاذ کنند تا کمیته‌هایی که خود تشکیل داده‌اند زیر سوال نرود و به نوعی با حضور برخی افراد موازی کاری نشود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->