نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر

  • کد خبر: ۲۲۵۰۴۲
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳
سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر
سازمان لیگ اجازه نداد بانک شهر تمام بلیت‌های بازی پرسپولیس و سپاهان را خریداری کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بلافاصله بعد از بازی در اراک و حذف پرسپولیس از جام حذفی هواداران این تیم در صفحات فضای مجازی قرار گذاشتند در بازی فوق العاده حساس چهارشنبه شب مقابل سپاهان که به زعم آنها کلید قهرمانی شان در لیگ برتر خواهد بود به ورزشگاه بروند و از تیم محبوب خود حمایت کنند.به همین جهت فضایی در این صفحات هواداری راه افتاد تا از بانک شهر و مسوولانش به عنوان متولی جدیدی باشگاه پرسپولیس بخواهند شرایطی فرام آورند تا بلیت بازی با سپاهان ارزان تر شود و قشر ضعیف هواداران هم به راحتی قدرت خرید بلیت داشته باشند.

این کمپین البته جواب داد و طبق هماهنگی باشگاه پرسپولیس با بانک شهر این بانک اعلام کرد شرایطی فراهم آورده تا هواداران تنها با پرداخت دو هزار تومان بتوانند بلیت این بازی را خریداری کنند که سازمان لیگ جلوی این ماجرا ایستاد و اجازه نداد بانک شهر ورودی به ماجرای بلیت فروشی داشته باشد. با این حساب بلیت فروشی بازی پرسپولیس – سپاهان از ظهر دوشنبه شروع شد و در اتفاقی جالب بلیت قسمت روبروی جایگاه 300 هزار تومانی شد اما تنها چهار ساعت بعداز شروع بلیت فروشی همین بلیت های 300 هزار تومانی هم به پایان رسید.

 نکته عجیب اینکه بلیت های طبقه اول ضلع شمالی 100 هزار تومانی و بلیت ضلع جنوبی طبق اول 150 هزار تومان قیمت گذاری شده و بلیت طبق دوم هم 50 هزار تومان نرخ دارد. از سه روز قبل از این بازی گفته می شد چیزی حدود 53 هزار بلیت برای این بازی بزرگ فروش خواهد رفت اما مجموع بلیت های سامانه بلیت فروشی مثل همیشه چیزی بین 30 تا 35 هزار قطعه به نظر می رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->