نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین در انتظار معجزه برای علی اسعدی خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد استقلال ملزم به تشکیل تیم بانوان
سرخط خبرها

خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال

  • کد خبر: ۲۲۸۰۸۴
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال
قرارداد‌هایی که علی خطیر در دوران مدیریت خود با چند اسپانسر منعقد کرد مشخص نیست چه سودی برای این باشگاه به همراه داشت و علامت سوال‌های بسیاری را به دنبال خود دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال در این فصل به‌دلیل مشکلات مالی زیاد، با اسپانسر‌های متعددی قرارداد همکاری امضا کرد که در این میان، دو قرارداد بسیار جنجالی شد. یکی از آنها فروشگاه تلفن همراه در شهر‌های شمال کشور بود و دیگری شرکت عمده‌فروشی مجازی که تنها در همان هفته‌های ابتدایی نامش روی پیراهن استقلال نقش بست.
از همان ابتدای عقد این قرارداد‌ها، بسیاری در فضای مجازی از علی خطیر انتقاد کردند، اما مدیرعامل وقت استقلال نسبت به درآمدزایی از این شرکت‌ها اطمینان کافی داشت.
شرکت عمده‌فروش قرار بود به تیم استقلال در ۵ هفته ابتدایی لیگ، ۳۰ میلیارد پرداخت کند در حالی که دو فقره چک آن به ارزش بیست میلیارد تومان که در وجه باشگاه استقلال صادرشده بود، پاس نشد. مدیران وقت استقلال در این خصوص سکوتی عجیب اتخاذ کردند و درنهایت هم یک اپراتور تلفن همراه جانشین عمده‌فروش مجازی شد.


دیگر اسپانسر جنجالی دوران خطیر یک فروشگاه تلفن همراه در شمال کشور بود که از ابتدای حضورش در استقلال، همه با زبان طنز و نیش و کنایه بابت انتخابش به مدیران استقلال معترض بودند؛ این انتقادات پس از کلاهبرداری رقیب اسپانسر استقلال که با روشی مشابه اقدام به فروش تلفن همراه زیرقیمت جهانی می‌کرد، به اوج خود رسید و با تعلیق شدن نماد این فروشگاه، استقلال مجبور شد با فروشگاه فوق هم قطع همکاری کند.
اینکه عمر همکاری باشگاه با اسپانسر به یک‌فصل هم نکشد، قطعاً نکته‌ای منفی در کارنامه مدیران قبلی استقلال خواهد بود، اما انتقاد مهم‌تر اینکه در این قرارداد‌ها، دو شرکت گمنام با استفاده از برند استقلال برای خود اعتبار کسب کردند و بعد از مدتی به همکاری خود خاتمه دادند. در این میان باشگاه استقلال با کمترین آورده مالی، شأن انتخاب اسپانسرش را پایین آورد و هر فروشگاهی یا شرکتی از راه رسید، صرفاً با ارائه پیشنهاد یک مبلغ وسوسه‌انگیز، توانست نامش را روی پیراهن استقلال به نمایش بگذارد و برای خود اعتبار کسب کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->