نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟

  • کد خبر: ۲۲۵۰۶۱
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
علیرضا بیرانوند پس از طی دوران نقاهت خود در آستانه دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان به تمرینات تیمش بازگشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از مصدومیت علیرضا بیراوند از ناحیه مچ دست در اردوی تیم ملی در اواخر سال گذشته و دوری چند هفته‌ای او از میادین، حالا گلر اول سرخ‌پوشان گچ دستش را باز کرده و به تمرینات پرسپولیس بازگشته است.

در آستانه دیدار حساس و حیاتی سرخ‌پوشان با سپاهان اصفهان، بازگشت بیرو به ترکیب اصلی به دغدغه اصلی هواداران تبدیل شده است. دکتر حسین حاجی تقی که بیرانوند تحت نظر او درمان شده گفته پس از باز کردن گچ دست بیرانوند، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شده و با آمادگی مطلوب به تمرینات پرسپولیس بازگشته است. همچنین پزشک معالج بیرانوند همچنین تاکید کرده که بیرو برای همراهی پرسپولیس هیچ مشکلی ندارد.

حالا باید دید که اوسمار در آستانه دیدار حساسش تیمش با سپاهان ریسک خواهد کرد و از بیرانوند در ترکیب اصلی تیمش استفاده خواهد کرد یا اینکه در این دیدار نیز از امیرحسین رفیعی استفاده خواهد کرد و یک بازی دیگر به بیرانوند استراحت می‌دهد تا با آمادگی کامل به میادین بازگردد.

گفتنی است؛ بازی پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران، چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->