سرخط خبرها

لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود

  • کد خبر: ۲۲۴۹۹۲
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود
روبرت لواندوفسکی معتقد است که شایسته بردن توپ طلا در سال ۲۰۲۰ بوده و اگر قرار باشد این جایزه را با تاخیر دریافت کند آزرده‌خاطر نخواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، روبرت لواندوفسکی بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ در اوج قدرت بود، اما معتبرترین جایزه انفرادی جهان فوتبال را دریافت نکرد. همه‌گیری کووید باعث شد که مراسم اهدای جوایز توپ طلا در سال ۲۰۲۰ لغو شود، و ملی‌پوش لهستانی که ۵۵ گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده و به بایرن برای کسب سه‌گانه در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ کمک کرده بود، توپ طلا را از دست داد. ۱۲ ماه بعد لیونل مسی که در آن زمان هنوز در بارسلونا بود هفتمین توپ طلای خود را دریافت کرد و این موضوع که از لواندوفسکی به خاطر دستاوردهایش تقدیر نشده باعث خشم عموم شد و انتقاد‌های زیادی به همراه داشت.

لواندوفسکی در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ بدون شک یکی از بهترین بازیکنان روی زمین بود و رکورد گرد مولر را برای بیشترین گل در رقابت‌های بوندسلیگا شکست و سال بعد در تمام رقابت‌ها ۵۰ گل به ثمر رساند.

لواندوفسکی در گفتگو با نشریه بیلد گفت: «البته که دوست داشتم روزی توپ طلا را دریافت کنم. از اینکه این جایزه را دریافت نکردم عصبانی یا ناراحت نیستم، اما به نظرم نوبت من بود تا در یکی از این دو سال توپ طلا بگیرم. من در ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ در بهترین سال‌های دوران حرفه‌ای‌ام بودم. جایزه ۲۰۲۱ به لیونل مسی رسید. متوجه شدم که شایعاتی در مورد اهدای جایزه ۲۰۲۰ وجود دارد. آن سال برای من فوق‌العاده بود، در بهترین فرم خودم بودم و همه چیز بردیم. بگذارید اینطور بیان کنم: حتی اگر جایزه ۲۰۲۰ را چهار سال بعدش به من می‌دادند ناراحت نمی‌شدم، چون این افتخار بزرگی برایم بود.»

لواندوفسکی در سال ۲۰۲۲ از بایرن به بارسلونا نقل مکان کرد و از آن زمان ۵۳ گل در ۸۹ بازی برای این تیم به ثمر رسانده است. غول‌های اسپانیایی در کسب قهرمانی لالیگا در این فصل ناکام بودند، اما گلزن لهستانی امیدوار است به همه ثابت کند که همچنان از کیفیت بالایی در زمین مسابقه برخوردار است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->