نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد استقلال ملزم به تشکیل تیم بانوان هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور!
سرخط خبرها

جلالی ستاره استقلال در شب پیروزی مقابل فولاد

  • کد خبر: ۲۲۷۹۲۴
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
جلالی ستاره استقلال در شب پیروزی مقابل فولاد
ابوالفصل جلالی درجریان بازی استقلال مقابل فولاد پاس گل داد و به واقع بهترین بازیکن تیمش در این میدان بود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ابوالفصل جلالی، هافبک چپ استقلال در بازی با فولاد به واقع ستاره تیمش بود. او درکنار پاس گل زیبایی که به ایمان سلیمی داد تا تک گل ۳ امتیازی استقلال در این میدان شکل بگیرد، در طول ۹۰ دقیقه نمایشی تحسین برانگیز داشت و نشان داد از نظر فنی وضعیت بهترین در مقایسه با ابتدای فصل داشته است. جلالی حتی در مقطعی از فصل تا آستانه از دست دادن جایگاهش در استقلال نیز پیش رفته بود و حتی به عنوان بازیکن اصلی نیز به کار گرفته نمی‌شد، اما جواد نکونام از اعتماد به این بازیکن روی گردان نشد و پیوسته او را درترکیب قرار داد تا نتیجه مطلوبی این اصرار برای استقلال به همراه داشته باشد.

جلالی خود نیز از این فرصت نهایت بهره را برد. او حالا با ۱۰ پاس گل در جدول بهترین پاسور‌های لیگ برتر وضعیتی امید بخش دارد و حتی می‌تواند در پایان فصل به عنوان بهترین پاسور لیگ نیز لقب بگیرد. بازیکن چپ پای استقلال در جریان بازی با فولاد خوزستان حال و هوای خاصی داشت. او بلافاصله بعد از پاس گل زیبایی که برای سلیمی ارسال کرد به سمت استقلالی‌هایی رفت که روی سکو‌ها پشت نیمکت تیمش نشسته بودند. جایی که بازیکنان استقلال و برخی پیشکسوتان در آن نقطه مستقر هستند. روزبه چشمی  و حردانی به دلیل محرومیت آن‌جا نشسته بودند و جالب اینکه درمیان استقلالی‌های بیرون مانده امیرحسین صادقی، پیشکسوت این باشگاه هم حضور داشت وجلالی شادی‌اش را با آنها تقسیم کرد. اما این پایان ماجرای‌های جلالی درشب درخشش نبود.


 او بعد از اینکه سوت داور به نشانه اتمام بازی به صدا درآمد، به سمت تماشاگران رفت و با گفتن این جمله: خدا را شکر شرمنده شما نشدیم. به شب دل انگیز خود در ورزشگاه آزادی پایان داد. جلالی به واقع خیال جواد نکونام را از هر حیث آسوده کرده و درجناح چپ به عنصری غیر قابل گذشت تبدیل شده است. قطعا نکونام در قائمشهر نیز منتظر پاس گل دیگری از جلالی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->