جزییات ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر | پلیس گروگان را آزاد کرد امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم گردباد در آمریکا با ۵ کشته و ۱۳۰ زخمی (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییات پرونده مرگ اسرار آمیز ۳ زن و یک مرد روی میز بازپرس جنایی لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟ قاچاق؛ چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است هر روز ۸ مدرسه در کشور احداث می‌شود رازداری؛ حق بیمار و مسوولیت مراکز درمانی ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد ری چه بود؟ (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه ارز مسافران حج ۱۴۰۳ چقدر است؟ از دستگیری سارق ۴۲ فقره قطعات خودرو تا کشف ۱۴ هزار قرص غیرمجاز در مشهد خسارت ۱۱ میلیارد ریالی شکارچیان غیر مجاز به محیط زیست درگز تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد دستگیری جوان مأمورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد مزایا و معایب جراحی‌های چاقی | مهم‌ترین عوارض جراحی‌های چاقی کدام‌اند؟ فواید تغذیه در طول درمان سرطان ۵ راهکار ورزشی که موجب کاهش علائم افسردگی می‌شود سایز دور کمر چه ارتباطی با حمله قلبی یا سکته دارد؟ بعضی‌ها لورفته اش را دوست دارند!
سرخط خبرها

افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی اعمال می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۲۱۳۳۰
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
  • ۲
افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی اعمال می‌شود؟
رئیس سازمان تامین اجتماعی جزئیات نحوه اعمال افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه اعمال می‌شود.

موسوی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: بیستم تا سی‌ام هر ماه حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می‌شود و این فرایند در فروردین ماه شروع شده است.

وی خاطرنشان کرد: معوقه فروردین ماه در خردادماه اعمال می‌شود و از اردیبهشت ماه مستمری‌بگیران و بازنشستگان حقوق خود را با افزایش ۲۰ درصدی دریافت خواهند کرد.

رئیس سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: تامین اجتماعی در حال حاضر ماهانه ۲۵ هزار میلیارد تومان حقوق و مزایا به بازنشستگان و مستمری‌بگیران پرداخت می‌کند که این رقم در سال جاری با توجه به رشد ۲۰ درصدی افزایش محسوسی خواهد یافت.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
0
0
خدا لعنت کنه شما را دیروز گفتین اردیبهشت امروز از خرداد صحبت میکنید حتما فردا هم از شهریور خواهید گفت لعنت بر شما که تامین اجتماعی را به این روز انداختین!!!!
Saeed
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
0
0
خدا لعنتتون کنه بااین بندو تبصره و افزایش هاتون حق بیمه کارگری رو خوب بلدید زیاد کنید ولی وقتی از حرف افزایش حقوق میاد خودتونو میزنید به اون راه ارزو میکنم که خون بالا بیارید از خانوادتون بکشید به دردی مبتلا بشید که هیچ مرهمی نداشته باشه که معنیه بدبختی رو قشنگ مزه کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->