توصیه به مصرف آب چاه به جای آب‌های بسته‌بندی شده غیرکارشناسی است دستگیری سه سارق خودرو در مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید یک تونر طبیعی که برای درمان آکنه معجزه می‌کند در چه مواردی نباید از بوتاکس برای رفع چین‌وچروک صورت استفاده کرد؟ اعزام ۵۱۳ زائر حج عمره به سرزمین وحی از فرودگاه مشهد یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور | آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها اعلام شد آیا زالودرمانی در علم پزشکی مورد تایید است؟ پدیده مد و مدگرایی خوب است یا بد؟ مدیریت اقتصادی خانواده چطور امکانپذیر است؟ هر کدملی یک مراقب سلامت دارد | پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده + جزئیات
سرخط خبرها

دانشجویان مشهدی، میزبان زائران و مجاوران در برنامه فرهنگی عیدگاه + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۰۷۳۰
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶
دانشجویان مشهدی، میزبان زائران و مجاوران در برنامه فرهنگی عیدگاه + فیلم
دانشجویان مشهدی، میزبان زائران و مجاوران امام رضا (ع) در برنامه فرهنگی عیدگاه در فرهنگسرای جهاد دانشگاهی خراسان رضوی بودند.

به گزارش شهرآرانیوز، در آغازین‌روز‌های بهار، رویداد بزرگ عیدگاه با هدف ایجاد فضایی شاد و خاطره‌انگیز برای دانشجویان و عموم شهروندان مشهد  توسط معاونت فرهنگی این سازمان طراحی شده است.

این رویداد فرهنگی - هنری، با رویکردی شهری با بخش‌های متنوعی از جمله جشن موسیقی، جشن خط، جشن نور، بازی‌های رومیزی، بازارچه دست‌سازه‌های هنری، نوا‌های خراسان و اجرای زنده پادکست برگزار خواهد شد.

اکران عمومی مستند غیرمسکونی بری اولین بار از دیگر برنامه‌های امشب عیدگاه بود.

 اجرای برنامه «چگونه شاد زیستن در زندگی امروزین» با سخنرانی  استاد سیدمجتبی حورایی و بازدید عمومی کامل‌ترین قرآن ۱۴۰۰ ساله با عنوان «مصحف مشهد رضوی» را از دیگر برنامه‌های شب‌های عیدگاه برشمرد.

شب‌های عیدگاه تا ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹ الی ۲۳ در محل فرهنگسرا جهاددانشگاهی خراسان رضوی واقع در سه راه ادبیات برگزار خواهد شد.  

در ادامه گفت‌وگوی خبرنگار شهرآرانیوز را با مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی می‌خوانید:

مهدی نعیمیان راد شامگاه روز ۱۹ فروردین‌ماه در رویداد عیدگاه که در فرهنگسرای جهاد دانشگاهی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد در مجتمع دکتر علی شریعتی جهاد دانشگاهی مشهد برگزار میشود که همشهریان این مکان را به عنوان دانشکده ادبیات سابق می‌شناسند. این مکان یک مکان فرهنگی و دارای اصالت بوده و این مجموعه یک مکان‌خاطره برای مردم مشهد است.

وی افزود: بزرگان زیادی در این مکان رفت‌و‌آمد داشته و روزگار گذرانده‌اند؛ از این حیث این مجموعه قابلیت بی‌بدیلی از لحاظ فرهنگی و هنری دارد.

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: مجموعه رویداد‌های شب‌های عیدگاه توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی تهیه شده و هدف آن در کنار هم قرار دادن جنبه‌های مختلف فعالیت‌های فرهنگی است تا شاهد ایجاد یک تفرجگاه معنوی در یک مکان‌خاطره قدیمی برای مردم مشهد باشیم.

نعیمیان راد با بیان اینکه رویداد عیدگاه بخش‌های مختلفی دارد، عنوان کرد: برنامه‌های مربوط به حوزه موسیقی، نورافشانی، بازارچه محصولات دانشجویی، نقد فیلم، پخش مستند، اجرای زنده پادکست و نمایشنامه‌خوانی از جمله این بخش‌ها است. همچنین مجموعه برنامه‌های ناشنیده‌های مشهد که برنامه‌ای هویتی در رابطه با سایر مکان‌خاطره‌ها و مکان‌رویداد‌های مشهد است نیز در کنار برنامه‌های دیگر بستری را در شب‌های پایانی ماه مبارک رمضان رقم میزند تا خانواده‌ها بتوانند در کنار یکدیگر ساعاتی را در یک فضای فرهنگی بگذرانند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->