تداوم بارش شدید باران و تگرگ در خراسان رضوی | انسداد ۳ مسیر جاده‌های در استان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت یک موتورسوار براثر تصادف در میدان استقلال مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد تماس‌های اورژانس مشهد رکورد زد | از تماس‌های غیراورژانسی بپرهیزید (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمالاً دیگر بارشی به این میزان در مشهد نداریم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان با پابند الکترونیک امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند میدان امام علی (ع) به امام حسن (ع) بسته شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد کشف ۴۰ کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حضور ۳۸۰ پزشک و پرستار در شهرستان‌های خراسان‌رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی حوزه سلامت مشهد برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از سیلاب بیش از ۴ هزار تماس با اورژانس مشهد درپی بارش باران‌های سیل‌آسا خسارت ۴۵ هزار میلیارد ریالی سامانه بارشی اخیر به بخش کشاورزی خراسان‌رضوی تاکنون (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از ۳ هزار نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان رضوی دچار حادثه شدند انگیزه ۲ معتاد برای قتل هولناک مرد ۶۰ ساله در مشهد چه بود؟ + عکس بررسی پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی بابت رتبه‌بندی و متناسب سازی حقوق
سرخط خبرها

یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم

  • کد خبر: ۲۲۶۰۴۲
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم
یک متخصص طب سنتی گفت که مداومت در مصرف موضعی یک محصول لبنی می‌تواند باعث بهبود تیرگی زیر چشم شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محبوبه ابریشم کار، متخصص طب سنتی این محصول لبنی را شیر اعلام کرد و گفت: مداومت در مصرف موضعی شیر باعث بهبود تیرگی زیر چشم می‌شود. همچنین می‌توان مقداری شیر و نشاسته را برای درمان تیرگی زیر چشم با یک‌دیگر مخلوط کرد.

او با بیان این که کف دریا برای تیرگی‌های زیر چشم مفید است؛ ادامه داد: کف دریا، پودر قسمت آهکی از یک موجود دریایی است که به آن ماهی مرکب می‌گویند. کف دریا را می‌توان از عطاری‌ها تهیه و مقداری از آن را در شیر یا نشاسته اضافه کرده و برای تیرگی چشم و لکه‌بری استفاده کرد.

این متخصص طب سنتی در خصوص پر پشتی مو سر و موی ابرو بیان کرد: روغن کندش، ترکیبات حنا و سدر برای پر پشتی مو و ابرو مفید هستند. ماساژ مواد نامبرده بر روی مو‌های ابرو باعث خون‌رسانی بهتر در منطقه و پرپشتی می‌شود.

او با بیان این که ریزش ناگهانی ابرو احتمالا به دلیل کم کاری تیروئید است؛ ادامه داد: هموطنان بعد از مشاهده ریزش موی ناگهانی حتما آزمایش دهند.


منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->