پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد
سرخط خبرها

احتمال بخشش نورالهی و بازگشت به تیم ملی

  • کد خبر: ۲۱۹۲۶۹
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷
احتمال بخشش نورالهی و بازگشت به تیم ملی
نزدیکان به تیم ملی در تلاشند امیر قلعه‌نویی را راضی به بازگرداندن احمد نورالهی به تیم ملی کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، احمد نورالهی جام ملت‌های آسیا را به دلیل مسائل انضباطی از دست داد و نتوانست با تیم ملی در این تورنمنت حضور یابد.

در آن ایام که نورالهی از تیم ملی حذف شد، از سوی ارکان تیم ملی اعلام شد که نورالهی به دلیل ایجاد برخی حواشی از تیم ملی کنار گذاشته شده است. در آن روز‌ها خیلی تلاش شد که نورالهی به تیم ملی بازگردد، اما سرمربی تیم ملی راضی به بازگرداندن این بازیکن نشد تا تیم ملی در غیاب این چهره در جام ملت‌های آسیا حاضر باشد.

نورالهی، اما با وجود حذف از تیم ملی فوتبال ایران در باشگاه الاهلی امارات نمایش مطلوبی از خود به جا گذاشته و اخیرا نیز در جریان بازی با الوحده که سعید عزت الهی را در اختیار دارد با پاس‌های گل خود گره بازی را برای الاهلی باز کرده است.

در عین حال که نورالهی به درخشش در باشگاه اماراتی ادامه می‌دهد از اردوی تیم ملی زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت این بازیکن به تیم ملی شنیده می‌شود.

برخی نزدیکان به تیم ملی مدعی شده‌اند که قرار است وساطت‌هایی انجام شود تا این بازیکن دوباره به عنوان ملی‌پوش در خدمت تیم ملی باشد.



 احتمال داده شده نورالهی بعد از پایان دور پیش مقدماتی انتخابی جام جهانی فوتبال به تیم ملی بازگردد، هرچند که تا کنون امیر قلعه‌نویی واکنشی نسبت به بازگشت احتمالی این بازیکن به تیم ملی نشان نداده است.

سرمربی تیم ملی اخیرا بنای جوانگرایی را در تیم ملی پیش گرفته و برخی بازیکنان را که در پست هافبک دفاعی بازی می‌کردند را از تیم ملی حذف کرده است. از آن جمله می‌توان به احسان جاج صفی یا روزبه چشمی اشاره کرد که قابلیت بازی در پست هافبک دفاعی را داشتند و یکی از دلایلی که احتمال داده شده احمد نورالهی دوباره در تیم ملی به میدان برود، همین است.

به هرحال باید دید امیرقلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی آیا راضی به بازگرداندن این بازیکن خواهد شد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->