جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۲۶۹۳۱
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس
باشگاه سپاهان از مدیرعامل و معاون باشگاه پرسپولیس شکایت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، روابط دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس کماکان بر محور دعوا پیش می‌رود و هر دو تیم منتظر فرصتی هستند تا ضربه‌ای را به رقیب وارد کنند.

در تازه‌ترین اتفاق هم مدیران باشگاه سپاهان از رضا درویش و حسین بادامکی مدیرعامل و معاون باشگاه پرسپولیس به بهانه انتشار اکاذیب شکایت کرده اند.

در بیانیه باشگاه سپاهان که با محوریت همین شکایت تنظیم شده است آمده:

با توجه به اتهامات تکراری و صحبت‌های کذب مدیر عامل و معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در خصوص باشگاه سپاهان که بار‌ها از طریق مبادی رسمی به آنها پاسخ داده شده و نیز گفتگوی هردوی آنها پس از انشای رأی کمیته انضباطی فدراسیون که هیچ نشانه‌ای از عذرخواهی و قبول مسئولیت ندارد، باشگاه سپاهان شکایت رسمی خود را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال می‌کند.
با توجه به اینکه برخی از این اظهارات، خارج از حدود فوتبال است، باشگاه سپاهان از طریق نهاد‌های قضایی خارج از فوتبال نیز اقدام حقوقی لازم را صورت خواهد داد.
اتهاماتی نیز در این مصاحبه‌ها متوجه فدراسیون فوتبال گردیده که مطابق با قانون، مرجع پاسخگویی و رسیدگی به آنها فدراسیون فوتبال خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->