پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم!
سرخط خبرها

آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند

  • کد خبر: ۲۱۹۱۸۳
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند
آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که جوانگرایی در تیم ملی باید طوری انجام شود که بازیکنان جوان آسیب نبینند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد با دو پیروزی پی در پی مقابل تیم ملی فوتبال ترکمنستان صعود خود را قطعی کند. بازی‌های باقی مانده تیم ملی نیز به جهت حفظ صدرنشینی است و تیم ملی به مرحله بعد رفته است.

آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی درباره صعود تیم ملی گفت: «این صعود قابل پیش بینی بود و از ابتدا هم بنا داشتیم به عنوان صدرنشین به مرحله بعد برویم. باید در بازی‌های بعد خودمان را در صدر جدول حفظ کنیم.»

تیموریان درباره هم گروه‌های ایران گفت: «بازی‌ها آن طور هم که می‌گفتند آسان نبود و دیدید تیم‌های کوچک آسیا چه اندازه رشد و پیشرفت کرده‌اند. فوتبال در آسیا رشد کرده است و تیم‌های درجه دو و سه آسیا خود را به تیم‌های درجه یک نزدیک کرده‌اند.»

مربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: «بازیکنان تیم ملی زحمت بسیاری در این مرحله کشیدند وباید به تک، تک آنها خسته نباشید گفت. البته ما تازه در ابتدای راه هستیم و باید بازی‌های آینده را نیز با قدرت پشت سر بگذاریم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم.»


آندو درباره روند جوانگرایی در تیم ملی نیز این صحبت‌ها را به زبان آورد: «همان طور که آقای قلعه‌نویی هم گفتند روند جوانگرایی در تیم ملی باید با شیب ملایم انجام شود و این انگیزه در میان مربیان تیم ملی وجود دارد که تیم را آرام، آرام جوان کنند. خودم به عنوان یک بازیکنی که در اوج جوانی توانست در جام جهانی برای تیم ملی بازی کند از تمام جوان‌های تیم ملی حمایت می‌کنم  و امیدوارم جوان‌ها شایستگی خود را نشان دهند.»

مربی تیم ملی گفت: «جوان‌ها هم باید خودشان را ثابت کنند و توانایی‌های‌شان را نشان دهند. قطعا آینده متعلق به جوان‌های تیم ملی است و آنها هستند که آرام، آرام باید جای نسل فعلی را بگیرند. به هرحال فوتبال روزی برای بهترین بازیکنان هم به پایان می‌رسد و جوان‌ها هستند که باید جای خالی آنها را پر کنند. امیدوارم در آینده بهترین‌ها برای تیم ملی رقم بخورد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->