پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام
سرخط خبرها

با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم

  • کد خبر: ۲۲۴۴۹۰
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
  • ۴
با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز خراسان‌رضوی گفت: پرونده مربوط به غرق‌شدن یک پسربچه در استخر شهید هاشمی‌نژاد مشهد در دست بررسی است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین درودی درباره حادثه غرق‌شدن یک پسربچه در استخر شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: این اتفاق در اواخر فروردین ماه سال جاری در استخر شهید هاشمی‌نژاد مشهد رخ داد و پسربچه‌ای که در قالب یک اردوی تفریحی با یک جمع ۳۵نفره به استخر آمده بود، غرق شد.

وی در ادامه افزود: بلافاصله بعد از این اتفاق، پرونده جهت بررسی و بازپرسی به شعبه مربوطه ارسال و تأکید شد در اسرع وقت و بادقت بالا بررسی و اظهارنظر شود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز خراسان‌رضوی همچنین تصریح کرد: البته هنوز نظر کارشناسی درخصوص شرایط استخر برای بازپرس مربوطه ارسال نشده، اما جریان بازپرسی برقرار است و تحقیقات ادامه دارد.

درودی با اشاره به تحقیقات اولیه‌ای که در این پرونده صورت گرفته عنوان کرد: تمام افراد دخیل از جمله ناجیان استخر، مسئولین استخر، افرادی که بچه‌ها را برای اردو یا هر موضوع دیگری به استخر اعزام کردند و دیگرعوامل بعد از جمع‌بندی و نظر کارشناسی و بازپرسی، براساس ماده ۲۹۵ قانون مجازات اسلامی درصد خطا و تخلفشان اعلام و اظهارنظر می‌شود تا بعد از آن، پرونده جهت صدور حکم به دادگاه ارائه شود.

وی درباره ماده قانونی مربوطه هم گفت: براساس آنچه قانون‌گذار در ماده ۲۹۵ قانون مجازات اسلامی به صورت صریح اعلام کرده است، عمل خواهیم کرد. اینجا و در این پرونده هم تا جمع‌بندی نکنیم و همه‌چیز را به‌صورت کامل بررسی نکنیم، نمی‌توانیم نظر دقیقی ارائه بدهیم؛ اما یقیناً مبنای ما، قانون و متن صریح آن خواهد بود.

محمدحسین درودی در پایان گفت: در استخر‌ها وظیفه مراقبت از افراد داخل استخر با ناجیان غریق است ولی اتفاقات این‌چنینی نیاز به بررسی دقیق دارد تا متوجه بشویم که این افراد دچار قصور شده‌اند یا نه و اگر هم قصوری بوده، درصد هرکدام چقدر است. تقصیر شامل بی‌احتیاطی و بی‌موالاتی است؛ برهمین اساس، بعد از کار‌های کارشناسی می‌توان اظهارنظر کرد که تقصیر بر گردن ناجیان غریق درون استخر است یا مدیران مربوطه هم تخلفاتی داشته‌اند. تمام تلاشمان را در مجموعه قضایی به کار گرفته‌ایم تا نهایتاً در پایان ماه جاری بتوانیم بازپرسی این پرونده را تکمیل کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
جواد مقدم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
2
8
برخورد شما مگر بچه را زنده می کند ؟ مملکتی که فکر و ذکرش شده غزه و روسری مردم چه مجالی برای رسیدگی به اوضاع مملکت دارد ؟ مگر آن خراب شده نجات غریق نداشت ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
گنه کرد در بلخ آهنگری، به شوشتر زدند گردن مسگری. غزه چه ربطی به این حادثه داره داداش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
1
1
واقعا درسته تجات غریقا باهم مشغول حرف زدن هستند هنیشه بیچاره بچه مردم
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
0
1
بی مسئولیتی داره به همه سرایت میکنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->