پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ٣١ اردیبهشت ١۴٠٣) | بارش مجدد باران از فردا امتحانات دانشگاه پیام نور لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فعالیت‌های دانشگاه فردوسی مشهد همچنان ادامه دارد فعالیت دانشگاه‌های سراسر کشور همچنان ادامه دارد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویری از انتقال پیکر شهدای حاضر در بالگرد حامل رئیس جمهور تمامی امتحانات نهایی دانش آموزان امروز برگزار خواهد شد(۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای ‌‌در منطقه سقوط بالگرد با مشکل مواجه شد‌  اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است
سرخط خبرها

هدیه روز دختر چی بخریم؟

  • کد خبر: ۲۲۶۹۹۵
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
هدیه روز دختر چی بخریم؟
هدیه گرفتن یکی از بهترین و خوشحال‌کننده‌ترین کار‌ها برای دخترهاست. در روز دختر با دادن هدیه‌ای زیبا و جذاب می‌توانید دختر و خواهر خود را خوشحال کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، قطعا خریدن هدیه روز دختر یا کادوی تولد برای دختر می‌تواند او را خوشحال کند. خریدن هدیه برای دختر بدون دلیل و بهانه بهترین روش ابراز علاقه به اوست. اما اگر برای خریدن کادوی تولد دخترانه یا هدیه روز دختر دچار سردرگمی شده‌اید، ما به شما حق می‌دهیم. انتخاب هدیه برای دختر‌ها همیشه کار سختی است. با این حال نگران نباشید، ما فهرستی از انواع هدیه‌های جذاب برای دختران را آماده کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم.

ساعت مچی

یکی از شیک‌ترین انتخاب‌ها به عنوان کادوی تولد برای دختران جوان می‌تواند یک ساعت مچی عقربه‌ای جذاب یا ساعت مچی دیجیتالی زیبا و ساده باشد.

ماگ و قمقمه

در هوای سرد زمستان یک دمنوش داغ و خوشمزه می‌چسبد و گرمای تابستان با یک نوشیدنی خنک از میوه‌های طبیعی در یک بطری کوچک و قشنگ، قابل تحمل می‌شود. برای اینکه بتوان در زمستان یک نوشیدنی گرم و خوشمزه مثل دمنوش یا چای خورد، باید فلاسک یک نفره خوب داشت. برای نوشیدنی‌های خنک تابستان هم باید یک بطری با قابلیت حفظ دما و در ایمن در برابر نشت داشت پس می‌توانید کادوی تولد برای دختر عاشق دمنوش و چای، تراول ماگ یا فلاسک بخرید.

لوازم دکوراتیو

اگر به دنبال یک کادوی دوست‌داشتنی برای دختر‌ها هستید ولی نمی‌توانید وقت زیادی برای خرید بگذارید، لوازم دکوراتیو انتخاب خوبی است. لوازم دکوراتیو تنوع زیادی دارند و با توجه به روحیات شخصی که می‌خواهید به او هدیه دهید می‌توانید برای او شمع، تابلو، کوسن، آینه، رومیزی و رانر یا خیلی لوازم دیگر بگیرید.

بهداشتی آرایشی

یکی از پیشنهاد‌های جذاب دیگر در زمینه‌ی انتخاب کادوی تولد برای دختر لوازم بهداشتی خاص و جذاب است. اکثر دختر‌ها از این‌که به سلامتی پوست و مو‌های خود اهمیت دهند لذت می‌برند و وقتی نشان دهید سلامتی و شادابی آنها برای شما هم اهمیت دارد، این لذت دو چندان می‌شود. بین لوازم بهداشتی و آرایشی که دختر‌ها دوست دارند انتخاب‌های زیادی می‌توانید داشته باشید. اگر سلامت پوست برای آنها اهمیت زیادی دارد، می‌توانید به آنها شامپو بدن، روغن و لوسیون بدن یا نمک حمام هدیه دهید و آنها را خوشحال کنید.

لوازم بهداشتی برقی

تنوع هدیه برای دخترانی که به سلامت پوست و زیبایی خود اهمیت می‌دهند زیاد است. به جز لوازم بهداشتی مصرفی، شما می‌توانید به عنوان کادوی تولد برای دختر به او ابزار زیبایی هدیه دهید. 

اسپیکر و لامپ هوشمند

برای دختر‌هایی که به لوازم دیجیتال و خانه‌ی هوشمند علاقه دارند، لوازم جانبی دیجیتال جذاب زیادی وجود دارد. شما می‌توانید کادوی تولد برای آنها لامپ هوشمند، اسپیکر بلوتوثی، پاوربانک یا لوازم جانبی دیجیتال دیگر بگیرید. این روز‌ها لوازم دیجیتال این‌چنینی بسیار کاربردی هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->