جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام

  • کد خبر: ۲۲۶۸۲۰
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴
دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام
علی پاکدامن، شمشیرباز تیم ملی ایران از جواد نکونام حمایت کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علی پاکدامن، شمشیر باز تیم ملی ایران درباره استقلال جملات متفاوتی به زبان آورده است:« من دوست دارم این نکته را اشاره کنم که تک تک بازیکنان استقلال در این فصل زحمت کشیدند اما وقتی مصدومیت رخ می دهد باید دست مربی بیشتر از این باز باشد. ما حتی با یک سری تیم های شهرستانی هم بازی کردیم دیدیم که نفرات ذخیره بسیار آماده ای دارند. مثلا مس رفسنجان که تیم قابل احترامی است در زمین و روی نیمکت بازیکنان تاثیرگذاری داشت و نمونه آن هم منتظر محمد است.»

 او ادامه داد:« متاسفانه ما امسال بدشانسی زیادی آوردیم هرچند که جواد نکونام آن را پیش بینی کرده بود و بارها درباره شرایط سخت در صورت مصدومیت بازیکنان اصلی هشدار داده بود. سیلوا، یامگا و مهدی پور و چند بازیکن دیگر از ترکیب اصلی مصدوم شدند. برای مثال ما حتی بازی مقابل تراکتور هم بازیکن نداشتیم و دست نکونام برای تعویض ها بسته بود.»

شمشیر باز ایرانی ادامه داد:« متاسفانه او از ابتدا هم به دنبال موفقیت استقلال نبود و منافع خودش را دنبال می کرد. در این فصل خیلی اعصاب ما هواداران و مخصوصا بازیکنان و کادرفنی خرد شد. امیدوارم این تیم از این به بعد رنگ آرامش را ببیند و بتوانیم برای فصل بعد یک تیم خوب و مدنظر سرمربی را ببندیم. من واقعا طول فصل دلم برای جواد نکونام سوخت چرا که او به جای تمرکز روی مسائل فنی مجبور بود با حواشی و اتفاقاتی که تیم را اذیت می کرد هم مبارزه کند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->