سرخط خبرها

پرداختی استقلال به سسما کامل شد

  • کد خبر: ۲۲۷۱۰۰
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳
پرداختی استقلال به سسما کامل شد
باشگاه استقلال تمام مطالبات سسما را پرداخت کرد تا به این مربی بدنسازهیچ بدهی نداشته باشد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، زمان قابل توجهی بود که یوسوس سسما برسردریافت مطالبات خود با باشگاه استقلال وارد چالش شده بود. سسما حتی در مقعطی به کشورش رفت و به دلیل اینکه شرایط مطلوبی در باشگاه استقلال نداشت و حتی محل اسکان او مناسب نبود تصمیم گرفت به ایران بازنگردد، اما با توجه به اینکه جوادنکونام علاقه بسیاری به این مربی دارد و در دوران حضورش در اوساسونا با او کار کرده بار دیگر از باشگاه خواست سسما بازگردد.

با این حال سسما به نکونام اعلام کرد که اگر این بار باشگاه استقلال مطالباتش را پرداخت نکند دیگر به ایران باز نخواهد گشت که نکونام نیز رایزنی‌های لازم را با باشگاه استقلال انجام داد تا به سسما مطالبه‌ای باقی نماند. البته پرداخت حقوق سسما در دوران حضور مالکان جدید باشگاه استقلال انجام شد ودردوران مدیریت خطیر پولی به این مربی پرداخت نگردید. 

به این ترتیب سسما می‌تواند با خیال راحت دراستقلال مربیگری کند و بعداز آن به زادگاهش اسپانیا بازگردد و برای یک فصل دیگر مربیگری در استقلال خودش را آماده و مهیا کند. سسما از لحاظ کار بدنی یکی از بهترین مربیانی بوده که تا کنون پایش را به فوتبال ایران گذاشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->