آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور

  • کد خبر: ۲۲۹۱۰۵
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور
وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهادت سید ابراهیم رئیسی و رئیس جمهور را تسلیت گفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان به همراه هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد که روز یکشنبه در ورزقان آذریایجان رخ داد به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

به دنبال این اتفاقات وزارت ورزش، باشگاه‌های و فدراسیون‌های ورزشی پیام‌های تسلیت صادر کردند.

وزارت ورزش و جوانان

«کیومرث هاشمی مراتب تسلیت و تعزیت خود را از شهادت رئیس جمهور دولت مردمی و تیم همراه در سانحه‌ی بالگرد حین ماموریت در قالب پیام به ملت شریف ایران اعلام کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

غم و اندوهی بی‌پایان جامعه‌ی ورزش و جوانان ایران اسلامی را در پی شهادت رئیس جمهور محبوب دولت مردمی و همراهان ایشان در اثر سانحه‌ی بالگرد فراگرفته است.

این ضایعه اسفبار مایه تالم جامعه ورزش و جوانان ایران اسلامی همچون دیگر اقشار جامعه است که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند.

آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

اینجانب شهادت عالم برجسته آیت الله رئیسی رحمه الله علیه را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

همچنین مراتب تاثر خود را در پی شهادت برادر ارجمندم زنده‌یاد حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، همچنین آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین ماموریت به لقالله پیوستند اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسئولان خادم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند متعال آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیالله را برای آن خدمتگذاران شریف طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی می‌خواهم.»



فدراسیون فوتبال

«خادم الرضا، خادم جمهور ایران، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت رسید. بالگرد حامل آقای رئیسی، رئیس جمهور جهادی، مردمی و محبوب که دیروز برای بازدید از سد خداآفرین و افتتاح چندین طرح ملی و استانی به آذربایجان شرقی رفته بود در هنگام عزیمت از این سد به مقصد پالایشگاه تبریز به علت شرایط نامساعد آب و هوایی، دچار سانحه شد.

با وجود اعزام ده‌ها گروه امدادی واکنش سریع برای امداد به رئیس‌جمهور و همراهانش، تلاش‌ها برای پیدا کردن بالگرد سانحه دیده به علت مه آلود بودن هوا و سخت گذر بودن منطقه جنگلی و کوهستانی، ساعت‌ها به طول انجامید. سرانجام بامداد امروز گروه‌های امدادی مردمی و هلال احمر با استفاده از پهپاد‌های ایرانی ردیاب بالگرد سانحه دیده را کشف کردند.»



فدراسیون تکواندو

در متن پیام تسلیت رئیس فدراسیون تکواندو آمده است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سرپیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده اند.

خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی سید شهیدان خدمت و وطن پرست واقعی باعث تاسف و تالم همه مردم شریف ایران گردید.

اینجانب به نمایندگی از اعضای هیات رئیسه، دبیرکل، نواب رئیس، روسای کمیته ها، کادر فنی و اعضای تیم‌های ملی تکواندو، پاراتکواندو و پومسه، مربیان، داوران و خانواده تکواندو شهادت آن مرد بزرگ را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. از درگاه خداوند منان برای آن شهید خدمت علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) و برای خانواده معظم ایشان صبر جلیل مسالت داریم.»

فدراسیون کشتی

«جامعه کشتی کشور شهادت خادم الرضا و خادم ملت دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب ایران، دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه شهر تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس جمهور، تعدادی از محافظان و خلبان و پرسنل پرواز بالگرد را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و مردم عزیز و شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌نماید.»

فدراسیون تنیس روی میز

«حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه، موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

جامعه پینگ پنگ کشور، شهادت رئیس جمهور عزیز، محبوب و مغتنم و بزرگمرد جهاد، ایثار، انسانیت و اخلاص را که حین انجام وظیفه به فیض شهادت نائل آمدند موجی از غم و اندوه را در پی داشت، به ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده و برای شهدای از جان گذشته علو درجات الهی را مسئلت می‌نماید.»

فدراسیون ووشو

«حضرت آیت‌الله رییسی، رییس‌جمهور و همراهان به خیل شهیدان انقلاب اسلامی پیوستند. فدراسیون ووشو ایران این فقدان بزرگ را به مردم ایران اسلامی تسلیت می‌گوید.»

باشگاه آلومینیوم اراک

«خادم الرضا (ع) در سالروز ولادت حضرتش به دیار حق شتافت

با قلبی آکنده از غم، شهادت جانسوز حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری محبوب و همراهان‌شان حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان‌شان را محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌کند.»

فدراسیون دوومیدانی

«حضرت آیت‌الله رییسی، رییس‌جمهور و همراهان به خیل شهیدان انقلاب اسلامی پیوستند. فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران این فقدان را به حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی تسلیت می‌گوید.»

فدراسیون والیبال

«فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای شهادت رئیس جمهوری (خادم محرومان) و همراهان در حادثه بالگرد را به مقام معظم رهبری و مردم ایران تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ارواح طیّبه‌ی شهیدان، روح مطهّر ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری و همراهان را در آغوش گرفت. سال‌ها مجاهدت مخلصانه در میدان‌های مبارزه مختلف با دشمنان سرانجام رئیسی را به این مقام والا رساند.

فدراسیون والیبال شهادت ایران عزیزان را به پیشگاه حضرت بقیّة‌الله ارواحنا فداه، پیشگاه مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام روح مطهّر آنها تبریک و به مقام معظم رهبری و ملّت ایران تسلیت می‌گوید.»

فدراسیون وزنه برداری

«انا لله و انا علیه راجعون
سید ابراهیم رئیسی (رئیس‌جمهوری)، حسین امیرعبداللهیان (وزیر امور خارجه)، سید محمدعلی آل‌هاشم (امام جمعه تبریز)، مالک رحمتی (استاندار آذربایجان شرقی) و هیئت همراه در حادثه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان به شهادت رسیدند. فدراسیون وزنه‌برداری این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا و همه مردم ایران تسلیت می‌گوید.»

فدراسیون تکواندو

«حضرت آیت‌الله رییسی، رییس‌جمهور و همراهان به خیل شهیدان انقلاب اسلامی پیوستند. وزارت ورزش و جوانان این فقدان را به حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی تسلیت می‌گوید.»

فدراسیون اسکی

«خانواده اسکی و ورزش‌های زمستانی همراه با همه اقشار جامعه عزادار شهادت رئیس جمهور محبوب و همراهانش و این فقدان عظیم است. همراه با همه اقشار جامعه، خانواده اسکی و ورزش‌های زمستانی نیز در عزای شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب و همراهانشان در سانحه بالگرد سیاه پوش شد.

فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی این فقدان عظیم و شهادت رئیس جمهور محبوب، این خادم امام رضا (ع)، خادم ملت و همراهانشان را به حضرت ولیعصر (ع)، مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی تسلیت می‌گوید.»

در پیام تسلیت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آمده است:

فدراسیون بدنسازی

«خبر شهادت رییس جمهور مردمی و انقلابی که خدمات ارزنده‌ای را در طول مدت حضور خود به مردم ایران اسلامی و به ویژه به ورزش کشور ارائه کرده بود، در سانحه سقوط بالگرد موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بدینوسیله ضمن همدردی با خانواده‌های داغدار، شهادت آیت الله سیدابراهیم رییس جمهور مردمی و جمعی از مدیران کشور را در این سانحه را تسلیت عرض می‌نماید و از درگاه خداوند متعال برای ملت شریف ایران طلب صبر کرده و امیدواریم روح آن عزیزان سفر کرده قرین آرامش باشد.»

فدراسیون جانبازان و توان یابان

«حضرت آیت‌الله رییسی، رییس‌جمهور و همراهان به خیل شهیدان انقلاب اسلامی پیوستند. فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان یابان همراه با وزارت ورزش و جوانان این فقدان را به حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی تسلیت و تعزیت می‌گوید.»

فدراسیون کوهنوردی

«با قلبی آکنده از اندوه، شهادت ریاست گرانقدر جمهوری اسلامی ایران، خادم الرضا، خادم مردم ایران، آیت الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی»، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمد آل‌هاشم» امام جمعه تبریز، دکتر «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه و «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه را که در راه خدمت به مردم و در حادثه‌ی دردناک سقوط بالگرد، به درجه رفیع شهادت رسیدند، تسلیت عرض می‌نمائیم. از خداوند متعال، مغفرت و رضوان الهی را برای یکایک این شهدای والامقام، و صبر و شکیبایی را برای بازماندگان و ملت شریف ایران مسئلت داریم.»

فدراسیون همگانی

«همراه با همه اقشار جامعه، خانواده بزرگ ورزش‌های همگانی نیز در عزای شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب و همراهانشان در سانحه بالگرد سیاه پوش شد. فدراسیون ورزش‌های همگانی این فقدان عظیم و شهادت رئیس جمهور محبوب، این خادم امام رضا (ع)، خادم ملت و همراهانشان را به حضرت ولیعصر (ع)، مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی تسلیت می‌گوید.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->