پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام
سرخط خبرها

ماجرای ادامه دار استقلال-محبی و سانتاکلارا

  • کد خبر: ۲۱۴۳۸۹
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
ماجرای ادامه دار استقلال-محبی و سانتاکلارا
بدهی باشگاه استقلال به باشگاه سانتاکلارا بابت حق انتقال محمد محبی هنوز پرداخت نشده و تکلیف این ماجرا روشن نیست.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال بر اساس حکم دادگاه CAS که در تابستان سال جاری صادر شد، موظف به پرداخت ۵۰۰ هزار دلار به باشگاه سانتاکلارا بابت ماجرای انتقال قرضی محمد محبی به جمع آبی پوشان است. درصوتیکه این بدهی تا تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تعیین تکلیف نشود قطعا روند دریافت مجوز حرفه‌ای راتحت تاثیر قرار می‌دهد، اما باشگاه استقلال در تلاش است تا با تامین منابع لازم، این مشکل حل کند.

درهمین راستا، باشگاه استقلال طی مکاتبه با فدراسیون جهانی فوتبال خواهان اعلام مطالبات باقی مانده خود شده تا بتواند از این طریق، بخشی از بدهی خود را پرداخت کند. به نظر می‌رسد این باشگاه مبلغ قابل توجهی را از فیفا طلبکار نیست و گفته می‌شود حدود ۳۵۰ هزار دلار از این طریق تامین خواهد شد. به این ترتیب مابقی پول سانتاکلارا را خود باشگاه استقلال باید پرداخت کند.


درحال حاضر استقلال منتظر پاسخ فیفاست تا علاوه بر اینکه بخشی از این بدهی را از محل مطالباتش پرداخت کند، از مقدار دقیق باقی مانده طلب سانتاکلارا مطلع شده و برای تامین آن اقدامات لازم را انجام بدهد.

ضمن اینکه باشگاه استقلال مکاتباتی را نیز با باشگاه سانتاکلارا داشته تا در خصوص چگونگی پرداخت این پول با طرف پرتغالی به توافقیاتی برسد، اما هنوز پاسخی از جانب این باشگاه به آبی‌ها داده نشده و استقلال نیز این موضوع را به اطلاع فیفا رسانده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->